ivirzivir Yükle

Yasak Elma 146. Bölüm Fragmanı (Sezon Finali)

teşekkürler

Yasak Elma 146. Bölüm Fragmanı (Sezon Finali)

Bunlarada Bak!

1.417 Yorum

  1. Ne saçma sürekli birileri değişiyor birileri ölüyor şu an dizide daimi bir şekilde kalan kişiler yıldız ve yıldızın annesidir. Israrlada final yapmıyorlar, eğer ender ve çağatay diziden çıkarsa bir daha izlenmez bu dizi

    Reply
  2. her sey karvan corman olucak bir yandan icimj heyecan basiyor bir yandan da enderle cagtay olmayacaq diye diziye bi daha bakmayim diyorum.halitcana ne olucak araba.hele o kumrunun hali gozumden gitmiyor

    Reply
  3. Gerçekten kötü oldu. Yurtdışına gittiğini söyleyebiliriz. Öldürülmemeliydi, dizinin ana planı buydu.:)))

    Reply
  4. Her sezonda birinin çıkmasına ne demeli finalde de yıldız çıkar diziden ama mutlu son istiyoruz yıldıza

    Reply
  5. Ender ayrılmasın dizidən,belə bir son heç uyğun deyil😢Çağatay da Ender də ölerek deyil,heç olmasa başqa bir səbəblə ayrılsa biraz mantıqlı olurdu🤦🏻‍♀️😢

    Reply
  6. Endar, CHaltay, Yildiz bular asosiy qaxramonlar xar birini o‘ziga yarasha yaxshi va yomon tomonlari bor xech vaqt banda be ayib bo‘lmas.

    Reply
  7. Enderin gideceğini nerden çıkardınız ki kazada ölmek sorunda mi yararlanabilir geçen günlerde final sezon yapıyorum bu hafta son benin için dedi tamamen gidiyorum demedi

    Reply
  8. Ender ölmedi millete noluyo anlamadım , başroldeki insanı çıkaramazlar , ayrıyeten yıldız bunun doğanın yaptığını öğrense ayrılır doğandan , Çağatay yıldızın değerini anladıda geç oldu Yıldızım safım yine inanır çağataya ama ,çağatayla ufukta evlilik mi var acabaaaa ,,,

    Reply
  9. Ne sezon finali arkadaşım final yapın artık fragmanlardan diziyi takip eden bir kitle var yazık dizi için harcanan paralara ve emeklere gerçekten yazık

    Reply
  10. Ender gibi entrika dolu bir karaktere gerçekten trafik kazası ile ölüm mü yazdınız? Kaya gelseydi ve beraber Londra’ya gitseler daha güzel olurdu.

    Reply
  11. Ender gidiyor yazanlar , Belki Şahika gelir . Hem nasılsa Ender Bayadır entirikasiz vasat rollerde . Bu arada Endersiz dizi olur mu Olur .

    Reply
  12. Ender,Cagatay ve Handan diziden ayriliyollar.Kazadan bu tek Yıldız❤️ sağ çıkıyor..Yeni sezona Yıldızla❤️ birgə in wa Allah 🤲 Tum kotuler ve kotu karakterler eski sezonda kaliyor cok wukur..Doganin sag kolunun kaza kurgusu Cagatayla birge Enderide goturuyor sonunda😀

    Reply
  13. Ne yaptınız ettiniz Doğan’ı kötü ettiniz senarist sen neyin kafasını yaşıyorsun. Düz çalışmıyor mu senin aklın?

    Reply
  14. Ender sarkiya daha dogrusu seval sam sarkiya agrik vermek stiyorum dizi istemiyorum demiwdi ,, amma cok kotu oldu dizi onsuz nasil olucak yildizla ender dizin tuzu ile biberi 🥺

    Reply
  15. Şevval Sam kendisi çıkmak istediyse bile bu sezon final olması gerekirdi . Bu hikâye Enderle başladı ve adini bile oradan alıyor . Tamam başroller çıkabilir ama dizinin en ana hikayesi Enderle . Yıldız la da dizi bir şekilde izleniyor ama Yıldız ‘ın yaptığı salakliklari , Kumru tarafından ya da baskalari tarafindan eziklenmesi ve salakliklarin komik olduğunu düşünmeniz bu diziyi izletmeye yetmez . Geldiği bölümden beri koskoca sezon sevilmeyen ve hikayesi tıkanarak ilerleyen aşırı itici Kumru karakterinin devam etmesi de ayrı bir ironi .

    Reply
  16. Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum. Yıllardır bu dizi için emek veren Şevval Şam’ı bu şekilde mi bitireceksiniz. Şimdi Çağatay ve Ender kazadan dolayı öldü, Yıldız arkada olduğu için ölmedi mi diyeceksiniz. Bu nasıl bi saçmalık. Bari Kaya’nın yanına gitseydi Ender, çocuklarının yanına, Londra’ya gitseydi. Peki ya Caner ne yapıcak, hayattaki en sevdiği insan gitti. Gerçekten bu kadar saçma bi senaryo olamaz. 6. Sezonu izleyeceklere sabırlar. Zaten anca Kumrıyla Yıldızın kavgalarını izlersiniz.

    Reply
  17. Yani doğan belki de 50 defa dedi Çağatayla görüşme diye yıldızda binmeseydi o arabaya daha dün aldattı komşunla adam seni ne bu Çağatay sevgisi bir anda

    Reply
  18. Ah doğan ah, yıldız diziden çıkmasın ama hasarsız da kalmasın yaralı olsun doğan biraz pişman olsun yıldızla kızamasık öyle olursa güzel olur

    Reply
  19. Endeeeerrrrr😢😢nolur gitmesin ben bu diziye iki insan ucun seyr ediyodum Ender Yildiz.hepsi bir bir ayriliyo ya

    Reply
  20. Enderin gideceğini nerden çıkarıyorsunuz anlamıyorum, yıldız da aynı arabada. Niye sadece ender gidecek falan diye yaygara çıkmış ki?? Ayrıca, SEZON FİNALİ OLUYOR FARKINDA MISINIZ? Bence bu daha üzücü bir olay.. Mahkum da sezon finali oldu başladı yaz dizileri 😢😢😭😭😭

    Reply
  21. ya ne alaka ne alakağ TnT dizi zaten iyice değişti , saçmaladı üstüne bunları eklemeyin yaa . ha bu saçmalıklar ne diyenlere şunu soyliyim , doğan onun kaderinde bu varmış yapcak bişi yok diyor ama yıldız arabadayız diyince evin içinde koşuşturuyor . üstelik ekin , halitcani kaçırıp öldürüyor mu ? daha fenası yıldızlar İstanbul’a giderken halitcan neden yanında değil ??!!

    Reply
  22. Ne yapdi etdi yine senarist yıldızla cagatayi barıştırdı doğanı kötü göstererek hiç iy olmadı doganla yıldız çok yakisiyorlardi

    Reply
  23. Doğan herşeyi Yıldız için yaptı onu kazanmak için ama kendi eliyle ölüme yolladı bilmeden. İnşallah bişey olmaz

    Reply
  24. Çağatay ölucek Ender ve Yildiz hayatda kalicak muhtemelen yine biri komada olur kecen sezondaki gibi Ekin kimi olduruyodu acaba faragman harikaydi😍👍Handan gider insallah bu sezon yeni sozun gormeyiz onu

    Reply
  25. Hep sezon finaline girerken ya bomba patlar ya kaza olur bikerede güzel tatile girseniz olmazmı hep aynı gına geldi

    Reply
  26. Ender gitsin çağatay kalsın kdldldlöf ender karakteri çağataya göre daha üstün bir karakter olduğu için dizide o zaman ender ölücek çağatay kalıcak öddödööf

    Reply
  27. Çagatay ölecek diziden ayrılacak ,Ender ve Yıldız kurtulacak
    Yalnız Yıldız bir zamalıgına sakat veya bir problemli kala bilir .Buda Dogana vicdan azabı cekdirir belki

    Reply
  28. Çağatay zamanında yıdıza etmediğini bırakmadı. Şimdide aşık eski kocayı oynuyor . Diziden çıkması isabet olur. Ama Ender’siz ollllmaazz.

    Reply
  29. Bune sındı cagatay yok Ender yok piskopat doğana kaldı simdi dizi Yıldız yeni sezonda yeni birisiylə evlənəcək bennce buseferde Kərim olur sırada😂

    Reply
  30. Bu Çagatay İhanet etdi, Yıldıza oyunlar oynadi, Alçaltdi ama indi Dogani kotu Çağatayi iylik meleyi yapdniz niye?.Doğan iyi kalsaydi olmazmiydi ? Kumrya da aciyorum ama bir yuvani yikdi hakediyor yaşadıklarını.

    Reply
  31. Asuman halitcan diye sesleniyor.. kesin birşey oldu.. Ekin adam öldürürken kumru birakkk diye sesleniyor.. kumru da ekinin ne mal olduğunu öğrendi.. Yıldız, Doğandan şüpheleniyor.. Ender ve çağatay trafik kazası sonucu hayatını kaybediyorlar.. 6 sezonda Ender Çelebi namı diğer Şevval Sam olmayacağına göre yıldız ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılacak, Doğan karakolluk olucak, handan desen enderin yerine geçecek artık 6 sezonu izlemeye gerek duymuyorum sırf diziyi Ender ve Yıldız için izliyordum.. artık izlemeyeceğim.. 5 sezon boyunca Şevval Sam Eda Ece Talat Bulut Nesrin Cavadzade oyuncularımızın bizlere entrika dolu bölümleri izlettirdikleri için, yayında yapımda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum..

    Reply
  32. Çağtay ve Ender önde olduğu için ölecek Yıldız sa ağır yaralanacak :/ Ender i Kaya nın, Çağatay ı Feride nın yanına gönderseniz nolurdu sanki? Kalpsiz Doğan ya kader böyleymiş deyip Ender i de öldürüyor…Yıldız seni bıraksında gör sen …Diziyi bırakıyorum …

    Reply
  33. İşte bize bu yüzden fragmanı geç veriyorlar başka bölümlerde erken verse pazartesi yi nasıl beklicez diye yazıp durursunuz Perşembe günü verilseydi fragman keşke

    Reply
  34. bu dönem diziyi asiri bozdunuz, kacar tane izleyici kaybettiniz farkında misiniz. lütfen sezon finali bitince su diziyi duzene sokun, izlemek istiyorum diziyi.

    Reply
  35. hic kimsenin biyere gittiği falan yok genelde sezon finalleri böyle olur sonra bi bakmışız herkes yerinde😀

    Reply
  36. Bu dizide yıldız istediklerine erişiyor mutlu son senarist müthiş yazmış diziyi 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    Reply
  37. Baya baya Doğanı kötü yaptılar. Ender arabaya binerken, Doğanın “ne yapalım, kaderi buymuş” demesi 😓 beni ondan nefret ettirmeye başladı

    Reply
  38. Su dogandan nefret ediyorum ender cikarsa dizi biter bu senarist heralde bir zamanlar cukurovaya baglafi oldure oldure bitirecek

    Reply
  39. Çağatay ile Enderin kemerleri takiliyken ölümle biten bir kaza olması Yıldızın ise burnu bile kanamadan kurtulması 😂

    Reply
  40. Yildiz evli sen ne diye ender le cagatayla gidiyon ben ce doğan bosasa hak ediyor bir kadının yeri kocasinin yanidir

    Reply
  41. İlk sezonlarda ki karakterlerinin hepsi baş karakter gibi güçlü ve önemli idi şimdi sadece Yıldız ve Ender tutuyor diziyi ayakta bunlardan biri gitse olmaz ikisinde gitse hiç olmaz doğan kumru Handanlarla olmaz bu iş

    Reply
  42. Her karakterin sonu aynı klişe şekilde bitiyor dizide ve ayrıca Ender gittiğine göre reytinglerin hayli bir düşeceğini düşünüyorum. Ender kesinlikle gitmemeliydi 😢😭

    Reply
  43. Şimdi bu sezon finaline girdi ben ne izliğcem Allahtan sezon finaline girdi inşallah 2300e kadar bu film sürer çok güzell ama sezon finaline girmeside üzdü

    Reply
  44. Dizide ne olduğu belideğil yıldız eski kocasıyla İstanbul’a gidiyor doğan ı naptın yıldız hemen küstüğünde git çağlayan yanına u nebiçim dizi yaptın senarist

    Reply
  45. Nedense bütün sezon finali bölümlerinde mutlaka bir kaza olur bütün dizilerde genellikle bu böyledir yani mutlaka bikaza finali oluyor Şaşırdıkmı hayır 🤷🏻‍♀️ insanlar merak etsinler diye yapıyorlar ama artık sıkıldım gerçekten

    Reply
  46. Inşallah Endoşum gitmez diziden.gitse bile en azindan ölerek gitmesin hiç olmadiysa yürt dişina gitsin.ama Endersiz dizini tadi kalmaz ben size diyim

    Reply
  47. Ender ayrılırsa, Şahikayı bi turlu geri dondurmanın yolunu bul senarist, yoksa dizi o bir ki sezonda final yapabilir.

    Reply
  48. Siz gerçekten şaka musunuz ya çok üzüldüm ben de bu ender anım mı var çok güzel, çok tatlı, çok şeker ve ender anım çok seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤❤❤❤❤❤❤❤🖤🖤🖤🖤🖤yıldız de da çok seviyorum 💥💥💥💥💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫🧡💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛🧡🧡🧡🧡💥💥💥💥💥💥

    Reply
  49. Ya Doğan yapdığın plan böyle başına dolanır işte.Umarım 3de kurtulur ve diziye davam eder.Onlarsız bir dizi güzel olmaz.Zaten bu dizini dizi yapanlar bu karakterler.

    Reply
  50. endersiz bi dizi düşünüləməz dizinin rengi endər bi kere amma yıldızın gülən yüzüdə çok güzəl bee aqa çatay desən bi başka lütfən dizideki insanları çıkarıb da yerinə bir başkasınə getirmeyin

    Reply
  51. Bir bölümünü bile kaçırmazdım şimdi fragmanı izleyesim bile gelmiyor içimizi kararttınız teşekkürler

    Reply
  52. Ender giderse bu dizi bitmişdir sanki bu dizinin izlenmemesi için ellerinden geleni yapıyorlar Şahikadan sonra Ender isterseniz yıldızıda diziden çıkarın tam olsun

    Reply
  53. Ender İçinde hiçbir şey yok
    Enyil değil
    Çelebi team değil
    Enşah ve Enkay
    Beni öldürdün
    Bu senaryoyla dalga geçtiğin için teşekkürler🙂💔

    Reply
  54. Sonunu neden ölümle yazdın?
    Taraf beş yıldır çok çalışıyor
    Ve hayatımızın beş yılını bu dizinin sonunda ölmek için mi harcadık?
    Yani dizinin dördüncü sezonuna kadar harikaydı
    Yazar Beşinci Bölüm’ü bozmadı
    Karakterleri nadiren öldürür, örneğin heyecan katmak için
    Doğan başından beri ender içindi
    Yıldız’a hiç yakışmıyor

    Reply
  55. Bu fragmanları kim hazırlıyorsa, bölümün sonunu niye koyuyorsunuz? Hiç bir heyecanı kalmıyor. Diziyi izlemesek bile fragmandan takip edebiliyoruz.

    Reply
  56. Eskden sır gibi saklarlar dı daha 45 yayınlanmadan gitcem dedi röportaj da anlamadım ki
    Acaba ters köşe mi

    Reply
  57. Bu dizi zaten bitip. Kulağından tartarak uzatıyor senaryosunu yapan. Bu sezon tam bir saçmalık idi her bölümü.
    Her şeyin tadında bırakılması gerek

    Reply
  58. Hiç değilse Enderin yerine sevilen bir oyuncu ve farklı bir karekter gelsin😏Şevval Şam hiç iyi olmadı bu kararın

    Reply
  59. Bu sezon final tanıtımını izledikten sonra, Pazartesi günü bölümü izlerken kalp krizi geçirme ihtimaliniz yüksek.
    Bence bu sezon final bölümü bomba olacak!!

    Reply
  60. Vaybeeee filim olay olayyy😍😍👍🏻👍🏻👏🏻keşke bitmeseydi amma yeni sezonda görüşürüz inşallah 😍❤️❤️❤️❤️

    Reply
  61. Yine bizi 3 kişi arasında bıraktınız ya alacağınız olsun. Şimdi yaz boyu kim öldü diye düşüneceğim.

    Reply
  62. Doğanı en başdan sevmemişdim kəndini iy biri olarak gösteriyor Çagtay Yıldıza ihanet etsede kimseyi öldürmemisdi yıldız kumruyu af etdi ama Çağtaydan intikam aldı Doğanla evləndi buda sonu

    Reply
  63. Şevval Şam çokdan kendisi açıklama vermişdi ki, bu dizide yaşlanmak istemiyorm. Kendi kararı ile dizindən getdiyini düşünüyorum. Zatən bu yıl çok arka planda kaldı. Büyük ihtimal başka projede yer alıcak

    Reply
  64. Endersiz bu dizi bir hic ve yine yildizin basina birsey gelerek sezona giriyor ama en onemlisi geckten endersiz dizi bir hic umarim senarist yorumlarimizi gorurr ve ender cikmaz

    Reply
  65. Maalesef Yıldız ölüyo diye biliyorum 😔 Yıldız rolünü çok sevdiğini ama başka bir rolde oynamak istediğini ve bu sezon son sezonu olduğunu söylüyordu sürekli. Tabi umarım kimse ölmezde neyse artık 😔

    Reply
  66. Acıkcası bayadır doğdürüst izlemiyorum oyuncuları ne kadar sevsem de ama Cağatay ve hele ki Ender ayrılıyorsa bu dizi burda bitmelidir artık fazla uzuyor ve konular sıkıyor zaten bütün eski oyuncular gitti tadında bitirmek gerekir malesef

    Reply
  67. Asıl yıldız giderse diziyi izlemem ender kim bizi en çok yıldız güldürüyor şakalarıyla kendinize gelin .

    Reply
  68. Ender ve Cagatay’da emniyet kemeri takili ama Yildiz’da degil. Simdi kemer takmadigi halde arkada oturdugu icin Yildiz kurtulacak ama kemer olmasina ragmen Ender ve Cagatay olecek oyle mi? O zaman bizler hep arkada oturalim ve kemerde takmayalim.

    Reply
  69. Ekin iyice saçmalamaya başladı. Önüne gelene saldıran bir tip olarak ortaya çıkıyor. Halbuki kayınpederi olan psikopattan öcünü almak yerine boş işlerle meşgul oluyor. Hani Doğan’ın katil olduğunu itiraf edecekti? 😡👎

    Reply
  70. Çağatay, Ender ve Yıldız kazadan yaralı kurtulup birlik olup Doğan’ı şirketten kovsunlar. Bıktık artık Doğan sahnelerinden.

    Reply
  71. dizi bitmsin çok seviyorum Suudi Arabistanlıyım ve izlemeyi seviyorum 🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦

    Reply
  72. Dejavu! Yine sezin finali ve yine Yıldız ve Ender bir kaza geçiriyor. Geçen sefer Hasan Ali bey ömüştü bu kez de oğlu ölürse hiç şaşırmam. Ama Ender’in izleyici tarafından sevildiği bilindiğinden kendi isteği olmadan senaryodan çıkarılacağını sanmıyorum.
    Bence Çağtay ölecek mirası kimlikte oğlu olan Halitcan’a kalacak. Ender’de entrikalarıyla önümüzdeki sezon bizimle olacak.

    Reply
  73. Halit ve Ender evliliğine yıldız dokunmuştu..Doğan ve Handanın eski evliliğine bu durumu benzetip uzatmak için Enderi diziden çıkarıp Handan ı ön plana geçirmek için yapılmış bir durum bu…Handan tiksindirik duruyor Ender gibi klas olamaz bence tutmaz hiç uğraşma senarist hayatının hatasını yaparsın benden demesi 🙀🙀🙀🙀

    Reply
  74. İnşallah ender Çağatay diziden çıkmaz çıkarsa diziyi izlemeyi bırakırım o kadar sezon izledim hepsi haram olsun 😔

    Reply
  75. Insalah kazadan sonra kimseye bisey olmaz dogan ayrilir diziden zaten cataydan korkmayin dogantelikeli demistim catayla ender giderse izlenmez bu gizi reytinkleri duser biz seyirci birlikolup izlemesek kimse ayrilmaz

    Reply
  76. Sadece yıldızda kemer yok. Bence yıldız hafıza kaybı yaşayıp çağataya aşık zamanları hatırlar. Ve ya komaya girebilir.

    Reply
  77. Bu dizi bölümün sonunu fragmanda gösterme işini çok yapıyor umarım kimin öldüğünü öğrenmek için yeni sezonu beklemek zorunda kalmayız 🧓

    Reply
  78. sakin olmalıyız, o zamanlar sokaklarda Halit ile kandırıldık. Bol kahkahalı bir sezon finaline inanıyorum 🥹

    Reply
  79. Sonunda Kumru Ekin’in katil olduğunu görebildi. O trafik kazasında diziden başrol oyuncuları çıkarsalar kötü olur artık tutmaz dizi. Özellikle Yıldız ve Ender en sevilen oyuncular yalnız onlar da tatile gider gibi bir arada gitmeleri ilginç.

    Reply
  80. Bu kazadan sadece çağtay geberip gidecek bence, kumruda Ekinin nasil bir manyak oldugunu ögrenecek birde şu handani bi gönderseniz

    Reply
  81. Yildiz ve endar ve cagatay 😯😯😯😯😯💥💥💥💥💥💥💥💣💣💣💣
    😥😥😥😥😥😥😥😥😥

    Reply
  82. Şahika gitti Kumru geldi ama Kumru Şahika tadı vermedi. Bu diziyi ayakta tutan Ender Yıldız Şahikaydı. Entrika olmazsa dizi izlenmez artık zaten bu sene tadı kaçmaya başlamıştı .

    Reply
  83. bi deli kuyuya taş atmış işte.. arkadaşlar şevval samın diziden ayrılacağına dair bir konusmasını ya da yazısını gördünüz mü? röportajda son bölüm derken bu sezondaki son bölümden bahsediyor gereksiz evham yapıyorsunuz.

    Reply
  84. SAĞLAM KARAKTERLERİ ARKA PLANA ATTIKÇA AKILLI İNSANLARI SALAKLAŞMIŞ GİBİ GÖSTERDİKÇE İYİCE DİZİNİN TADI KAÇMAYA BAŞLADI, HANDAN KARAKTERİ ÇOK ZORLAMA DOĞAN HER HAREKETİNİ TAKİP EDERKEN NASIL ŞİRKETE GİRİŞ YAPABİLDİ YANİ ÇOK SAÇMA, KUMRU ZATEN YILDIZA SATAŞMADAN DİZİDE TEK BAŞINA VAROLAMIYOR KOCASININ VERDİĞİ HİSSELERİ KOCASINA SORMADAN NASIL ANNESİNE VEREBİLDİ ÇOK SAÇMA. YANİ KARAKTER TUTSUN DİYE ZORLAMA VE BASİT KURGULAR İZLİYORUZ. YENİ SEZONDA ŞAHİKA YA DA ENDER OLMAZSA İZLEMEM NET.

    Reply
  85. Ender ölurse Caner de yok demektır bız bu ıkı kardesı sevmıstık. Ekin ın yakalanması iyi oldu. Dogan da ekın gıbı psıkopst cıktı. Handan gıtmelıydı gereksız para avcısı anne.

    Reply
  86. Berk Oktay’ın diziden ayrılacağını duymuştum o yüzden bence Çağatay ölecek Endo ve Yıldız kurtulacak

    Reply
  87. BENCE SEVVAL SAM CIKIYORSA EN BÜYÜK NEDENI SEBNEM DÖNMEZ
    TAKLIT YAPIYOR SÜREKLI ENDERI HANDAN OLARAK OYUCULUK DEGIL TAKLIT BU
    HAL HAREKET KONUSMA GIYIM TARZ YÜRÜME ELL HAREJETTI KOPI FACE
    ENDER BUNA KIZMISTIR KESIN INSALLAH CIKMAZ DIZIDEN ONSUZ DIZI ÖLÜR

    Reply
  88. bütün kadro dağildi eski izleme
    zevkinii vermiyor 5.sezon nasil bi senaryo olucaksak keşke final yapsaydınız daha iyiydi baş roller hep gidiyor

    Reply
  89. Biz şahikayı beklerken ender de gitti 6ncı sezonu hiç başlatmayın gerek yok tadı tuzu kalmadı ender Şahika yıldız bir aradayken guzeldi yıldız tek başına olmaz

    Reply
  90. Yıldızı yıldız yapan zaten ender.. diziyi iki kadın sırtlamış götürüyordu. Tüm kadro yabancı bir tek yıldız kaldı.. gelecek sezon son olur daha gitmez bu dizi ben söyleyim

    Reply
  91. Zaten bu diziyi ayakta tutan ender ve yıldız. Ender çıkarsa dizi topal olur o da yorucu olur.
    Doğanın neden kötü adam olduğunu anlamadım ama azda olsa yakışmış, eski karakterlerden bir veye iki kişi geri gelse biraz dizinin havası değişir belki.
    Yine söylüyorum Handan bu diziye yakışmamış, ne kadar uğraşsanızda Ender’in yerini alamaz. Kumruda gittikçe sıkıyor onun konusu derdi hep aynı. Bu gidişle yeni sezon son olur. İsterseniz ben kendi hayatımdan bir ufakcık anlattım onu bir bölüm çekin reytinglerde bir numara olursunuz 😂🫶

    Reply
  92. Kaski ender cikmasaydi yoksa senarist bunu bil hiç kimse daha bu dizini izləmək istemiyecek. Çünki dizini entirika ile basladib 5 sezon bize yaşadırib şimdide entirikasiz bitire bilmesin buna haqqin yok.

    Reply
  93. Ender yeni Sezonda olmak istemedigini söylemišti zaten … bu dizide yašlanmak istemiyorum demišti … zaten çikacak diziden .. yeni kötü karakteri oynayab Handan olacak .. bu dizi rahat 3 Sezon daga gider …

    Reply
  94. İnşallah araba kazası sahnesinde entrika muzigini kullanırlar bu seson muzikler hiç güzel degildi baydı beni.

    Reply
  95. Her şeyi geçtim de ben hala Şahika’nin dirilebilceğine, aslında ölmemiş olmamasına ve geri döneceğine inaniyorum.😂

    Reply
  96. Ekinin yakalanmasına mi halitcanin kaybolmasına mi trafik kazasinda ölecek olanlara mi yoksa yıldızın bi basına kalacak olmasına üzülim ben simdi pazartesileri ne izlicem simdi kesin son sahnedir 3 ay meraktan catlarim 😤

    Reply
  97. tek bir sıkıntı ne söylimmi bu kısmın filmin sonunda gelip biticeğini bilmek mesela son kısmın nasıl biticeğini göstermeseniz iyi olur

    Reply
  98. Bence enderi çok bozmuştu dizi artık çıkması aklımızdaki ender için daha iyi olur çok yoktu zaten bu sezon

    Reply
  99. Şu dizinin temel taşları muhteşem üçlü endo şahika ve yıldızdı hati bş hata yapıldı şahika gitti ama ender de olmaz artık dizi enderin yıldıza halita ayart demesiyle başladı zaten endo olmasaydı yıldız haka zeyneple ev sahibinden kira parası için kaçarak yaşıyodu

    Reply
  100. Ah endo sensiz ne apariz pilanlari kim yapar bari wahikeni geri dirirtin wayihka geri gelsin handan getsin cok sevimsiz

    Reply
  101. ender burada ölüyo demek ki ben niye hala çağatayla yıldızı destekliyorum lol hep bi yeniden olsunlar diye bekledim umarım yeni sezonda olurlar

    Reply
  102. Ne yani şimdi ender ve çağatay ölerek mi diziye veda edicek yıldız nasıl toparlayacak kendini cidden uzattıkça saçmaladınız keşke final yapsaydınız..

    Reply
  103. Şuna herkes böyle👇🏻
    -baş rol ölemez o ölürse dizi biter😉
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Reply
  104. Efso bir sezon finali ama yeni sezon endersiz olmaz ki daha Şahika nın yokluğuna alışamadık bide yıldıza yeni koca gelir iyice tadı kaçar

    Reply
  105. Bu kadar zamandir birden bu bolume kadar izledik eger ki Ender ayrilirsa diziye tukurup izlemem! Sacmalamayin!!!

    Reply
  106. Doğan psikopatı yine yaptı yapacağını. Yaptığı kötülük Yıldız’ı da etkiliyor. Doğan çıksın diziden.👎👎👎😡

    Reply
  107. Halitin ölümünden sonra dizi biraz baymaya başlamıştı ancak şahika hasan ali evliliğinden sonra Şahika tatlı bir karaktere bürününce dizi yeniden renklenmişti. Tam Şahikayı sevmiştik diziden ayrıldı .bu sefer hepten dizi saçmalamaya başladı izlemeyi bırakmıştım bayadır. Enderinde diziden ayrılacağını duyunca gelip bir bakmak istedim . Keşke tadında bir final yapsalardı , emirin yolu gibi uzatıyorlar

    Reply
  108. Şevval Sam ve Berk Oktay, diziden ayrılacaklar diyorlardı, demekki doğru, üçünü bir arabaya koymuşlar, kaza seneryosu yapılmış üzüldüm

    Reply
  109. İllaki her sezon finalinde toplu katliam yapacaksınız. Bir önceki sezon finalinde köşk havaya uctu nasıl kurtuldularsa buna yönelik bir aydınlatma getirmediyseniz. Şimdide aynı şekilde olacaktır. Bıdaki sezon finalinde artık göktaşı düşürürsünüz.

    Reply
  110. Ender çıkarsa Caner de çıkar, Caner çıkarsa Gamze de Çıkar. Yıldız Çıkarsa Asuman ve Halitcan da çıkar. Kumru çıkarsa Handan da Ekin de çıkar. Çağatay Çıkarsa da Sedai de çıkar. KISACA BİR KİŞİ GİDİYORSA ARKASINDAN BİRKAÇ KİŞİYİ DE ÇIKARIR.

    Reply
  111. Yahu enderin başına o kadar şey geldi ölmedi bu saçma bi kazadami ölcek denize düştü kurtuldu Hasan aalinin evinde bomba patladı bişey olmadı o kadar bunda mı ölcek ya ölürse saçma olur

    Reply
  112. Üzgünüm 🙁 6. Sezonu Şevvalin olmamasi demek çok kötü reytingler sizi bekliyor demek . Bu bolumu final bölümü yapmak daha mantıklıydı..dizinin Asil tadı tuzu ŞEVVAL SAM dı.entrikada bitti dizide benim için bitti😏

    Reply
  113. O arabadan ender ve Çağatay ölecek ve yıldız emniyet kemeri takılı olmadan sağ çıkacak saçmalamayın ya geçen sezon da sahikayi oldurdunuz saçma bir senaryoyla ya daha mantıklı bir senaryo yazın gülünç oluyor

    Reply
  114. Doğanı değil Çağatayı kötü yapmalıydınız. Güzel karakterli bir adamı sırf Çağatay uğruna harcadınız.

    Reply
  115. Ender ve Çağatay a çok alıştık ya umarım birşey olmaz. Hadi Çağatay olabilir de Ender gitmemeli umarım senarist böyle bir saçmalık yapmaz.

    Reply
  116. Bence bu sezon son olmalıydı. Gereksizce uzatdılar. Zirvede bırakmak gerekiyor bazen. Efsane dizini ucuzlaştırmayın lütfen!❤️🇦🇿

    Reply
  117. ender cikiyorsa yeni sezona sahikayi geri getirmeleri mumkun,öldüğü sahne karanlik gosterilmişti, aslinda kendini öldü göstertip isviçredeki düşmanindan intikam almaya gidip istanbula geri gelmiş ve isviçreden arkasinda takilan sorunlu bir karakteride dusmani olarak gelmiş olarak işlenebilir dizide,boylece handan,yildiz ve sahika 3lüsü olarak izleriz yeni savaşı

    Reply
  118. allah kahretsin sonuncu neydi ya demekki cagtay ve ender orda olecek😔😔ozleyecegim sizleri canlarimm🥰🥰🥰

    Reply
  119. Ender Yıldız ve Çağatay diziden çıkarsa bakmam artık baksam bile keyfi kalmaz dizinin ama Yıldız çıkarsa kesin bakmam…

    Reply
  120. Çağatay ölürse sedayide diziden çıkacak mantıken. Belkide yıldıza çalışır aman ona da bişey olur yıldız yüzünden oda işsiz kalır belkide 😜

    Reply
  121. Komploların kraliçesi Ender’in sonu bundan daha güçlü olmalı.Örneğin Doğan’ın adamı Çağatayi ve Ender Weldiz’in bulunduğu çiftliğe girer.Ender ile aralarındaki çekişme yoğunlaşırken Çağatay ortaya çıkar ve Doğan’ın ellerinde ölür. Adam, Ender ise direniyor.Bu arada Yıldız içeri girip Doğan’ın adamın kafasına vurarak ölüyor ama Ander’i kurtaramıyor ve ölüyor, ardından Yıldız üç beden arasında dehşet ve korku içinde yaşıyor.Ardından Doğan geliyor. bilinmeyen bir kadın Yıldız nerede diyor ve Doğan’ın burada olması gerektiğini söylüyor ve Doğan’ın emri ifşa ettiği için Yıldız’ı öldürmeye çalıştığını ve Yıldız’ın Khaled Can’ı taşıdığını ve çiftlikte koşarak taksiyi durdurduğunu ve bana lütfen yardım edin dediğini gösterdiğini söylüyor.

    Reply
  122. Bu olayların hepsi yıldızın suçu 😀 Ender’in teklifini kabul etmeseydi bu camiaya girmeyecekti 😂 halitte Kadınlarla olan hayatına ölmeden devam edecekti, Kerim belki yakalanmadan hayatına devam edecekti, Şahika yıldızın düşmanı tarafından vurulmayacaktı,Hasan Ali o patlamada ölmeyecekti, Çağatay yıldızla tanışmasa yekten takılacaktı ölmeyecekti. Bütün bunların sebebi yıldız bence yıldız ölsün dizi bitsin 😂

    Reply
  123. Neden her final de yildiz ve ender olme kadar gidiyorlar,hic sevmedim ya hic ,ama cok ozoldom bitmesine enshala 6 sezono cabok baslar

    Reply
  124. Sahikasiz olmazz olmaz dedik oldurtfular .endersiz olmaz olamaz diyoruz .yonetmen oldururum diyor.bizde diyoruzkiiiii gelecek sezon son sezon…..

    Reply
  125. Artik bu diziye kim görücek merak ediyorum herkes ayrıldı zatan rating yok olur. Çağtay ve ender olmasa bu sezon asla izlemem.

    Reply
  126. Nolursa olsun çağataya üzüldüm. Annesine üzüldüm dizide olmaSa bile 😜 geçen sene Kadın kızını kaybetti gösterildi ayılmışta olsa Hasan Ali öldü gibi oldu şimdide çağatay…keşke bişey için yurtdışına gitseydi Çağatay mesela…

    Reply
  127. Ohhhh Gonna miss this serial our favourite how can we spend our day without this drama 😭😭😭😭😭 Yildiz ender 😭😭😭 Bdw besttt performance No 1 drama serial 😍😍😍♥️♥️♥️♥️

    Reply
  128. ya yıldız evlisin ve eski kocanla hep bi aynı ortamın içindesin yaptıklarını ne çabuk unuttun ne olursa olsun cagatayla konuşmamasi lazım

    Reply
  129. Bizi böyle şeylerle kandıramazsınız sezon böyle bitsede yıldızında enderinde ölmediğini biliyoruz çağtayı bilemem 😄

    Reply
  130. Senarist lütfən Enderimizi koru sezon finalden sonra sağ salim bizlərə kavustur Lutfeenn duy səsimizi … Endersiz olamaz ya hemde Yıldız yalnız kalır

    Reply
  131. Bu senarist yetti artik ya bi yildizi mutlu goremedik simdide ender giderse dizinin tadi hic kalmaz yakinda yildizla handani kanki yapmazsa hic sasirmam sacmalamktansa artik guzel bi final yapsada herkes mutlu olsa bu nedir boyle yaa

    Reply
  132. Of illa her sezon finalinde sevdiğimiz karakterlerden birini öldürmek veya çıkarmak zorunda mısınız 😢

    Reply
  133. Kumrunun ekinin gerçek yüzünü görmesine sevindim ama büyük ihtimal ile sezon finalinde bir çok kişi diziden çıkacak lütfen kumru bunlardan biri olmasın

    Reply
  134. Bu dizide bir oyuncuyu çıkarmak için illaki öldürmeleri mi gerekiyor anlamadım,Kayanın yanına gidebilirdi

    Reply
  135. O kadar bölüm izledik bütün aksiyonların bir araya yığıldığı bir bölüm bunun kadar görmedik yönetmen bu sefer sağı solu birbirine vurmuş işin içinden o bile çıkamamış heralde ki herkes Ender ölecek diziden çıkacak diye beklerken ölüm tuzağının içinde sadece Enderi kaybetmiyoruz onunla birlikte yıldız ve Çağatay da kazaya kurban gidiyor bu durumda Diziden gerçekten sadece ender mi ayrılmış oluyor(?)😐.

    Reply
  136. Geçen sezon evde bomba patlattınız bu sezon araba kazası klişeler klişesi güzelim dizi ne hale geldi başrolleride çıkartın ama dizi hala devam etsin neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya

    Reply
  137. Gelecek sezon: Ender ölür, Çağatay Aysel ile evlenir. Doğan Yıldızın annesine aşık olur, buna dayanamayan Yıldız intihar ederek diziden çıkar. Annesinin intikamını almak isteyen Halit Can Doğanı kızdırmak için üvey ablası Kumru ile evlenir. Kumru eski kocasını öldürdüğü için hapse girer ve orda Halit Canı aldatır. Halit Canın intikam hırsı ikiye katlanır bu yüzden Handan ile evlenir ve Kumru Sedayiye kaçar. Çağatay boş durur mu? Ayseli Gamze ile aldatır ve sonunda Doğan Çağatayla evlenir.

    Reply
  138. Ender diziden çıkıyorsa yandık gerçekten, Şahika’nın gittiğini kabullenemeyenler Ender’in gidişini nasıl kabullenecekler şimdi. 6. sezonda her bölümün altına Ender’i geri getirin ağlamalarına hazır olun 😆

    Reply
  139. Ender baş rol bence yildizla ender ayrilmaz ikili biri giderse digeri bende giderim der bence o kadar da buyuk konusuyorum.bence oyuncular bile bilmiyor ne olacagini seyirci belirleyecek herşeyi yapilan yorunlarla

    Reply
  140. geçen sezon patlamayla bitdi şu zavvali yildizlnan ender vardi hasan ali beyle,, bu sezonda kazayla bitiyor yine zavvali yildiz ve ender hasan ali beyin ogluyla😐

    Reply
  141. Bilerek mi gece koyuyorsunuz fragmanı,ben şimdi nasıl uyuyacağım😶🤗🤬🥺😰😰😰😰😰🤯🤯🤯🤯🤯🤯🥵🥵🥵🥵🥵🥵🤧🤧🤧🤧🤧🤧❤️🫀

    Reply
  142. her sezon finalinda bir kaza, patlama mühakkak olmalı yoxsa heyecanı olmazki öyle deyilmi senarist? ya lütfen artıq iyimi, kötümü ne olur olsun. gerçek final olsun.

    Reply
  143. 1.sezon finalinde Alihan ve Zeynep havaalanindaydi.

    2.sezon finalinde Ender kafasına darbe alıp denize düştü

    3.sezon finalinde Ender Yıldız ve Hasan Ali evle birlikte havaya uçtu

    4.Sezon finalinde Ender Çağatay ve Yıldız trafik kazası geçiriyor.

    5.sezonda finalinde artık bir uçak kazası mı olur yada havada uçak mı patlatırlar bilemedim.

    Kötü karakteri oynayan oyuncular ayrılırken illa ölmeleri mi lazım

    Reply
  144. Bir kezde güzel bişeyle sezon finali yapsın geçen yaptığında yalıda bomba patladı yıldız ile enderin hemen yanında ve ölmediler neden başrol ölmez ölemez ölmesi ile bir bağı bile olmaz

    Reply
  145. Şevval Sam ve Berk Oktay’ın ayrılacağı zaten konuşuluyordu böylece tescillenmiş oldu yıldız yeni sezonda yeni kankalarıyla devamke.

    Reply
  146. Şahikanin yokluğuna bile alışıldı. Endere de alışır. Şahika ilk geldiğinde bu kadar yer edinecegini bilmiyorduk. Belki yeni gelen biri de öyle olabilir

    Reply
  147. Endo yoksa izlenmez,dizinin omurgası ender ve yıldız.😞ikisi kalsın kim giderse gitsin .bilhassa Handan gidebilir.

    Reply
  148. Senarist ve yönetmenn kardesim diziye kesinlikle şahikayı geri getirmelisin ..yapacagin en akillica adim bu olurdu reyting istiyorsan tabii

    Reply
  149. Sonunda kumru kuş gerçeği gördü ay keşke kumru da mutlu olsa bu kocalarından çektiği nedir 🌠😑😑

    Reply
  150. Ben çok güzel bir final bekliyordum sezon final diyil tabikide dizinin bitmesini isdemiyorum ama artık entirika intikam bence bitsin.

    Reply
  151. endo olurse bu dizi ne olur acaba? dizi neden final yapmiyor ha bu ne ayni senaroy ayri ayri kisiler tarafdan oynuyorlar 5 senedi ayni senariyo izliyoruz

    Reply
  152. Yıldız karakteri bu sezon final olacağını başka planları olacağını söylemişti. Çağatay da çıkıyor. Hadi bakalım.

    Reply
  153. Nasıl bir fragman ki bu izlerken nefesimi tuttum resmen, inanılmaz harika bir sezon finali bizleri bekliyor. Emeği geçen herkese teşekkürler..

    Reply
  154. Bugünlere gelmesi bile çok iyi o yüzden senarist artık Ender e senaryo bulamiyorsa haklı😂entrika kalmadı yazılacak. O yüzden ayırıyor. Şaka bir yana Şevval sam çok yoğun tempolu çalışıyor gerçek hayatta o yüzden dinlenmek istiyor olabilir artik

    Reply
  155. Bak ben soyliuim ne olcak yildiz herseyi unutucak kazadan sonra birtek cagatayi hatirliyicak alin size yeni sezon

    Reply
  156. Bu nasil bir fraqman yaa tuylerim diken diken oldu Yildiz Ender ve Cagatay kaza yapiyor Halitcan kayboluyo nasil yaa deliricem 3ay nasil beklicem😟😔😔

    Reply
  157. Ender, Yıldız ve Çağatay kurtulsun. Doğan psikopatını şirketten kovsunlar. Bıktık bu Doğan mafyasından.😠🤮

    Reply
  158. Ander Shalaby’ye yakışır bir son: |

    Ander Weldiz ve Çağatay çiftlikteler, Doğan’ın adamı Ander’i öldürmek için gece içeri giriyor ve adamla Ender arasında bir tartışma çıkıyor, Çağatay ortaya çıkıyor, Çağatay Doğan’ın adamının elinde ölüyor ve ardından Ender hala ona direniyor. Bu sırada Doğan’ın adamı Ender’i savunmaya çalışırken ölümcül bir darbe alır ama Yıldız geç kalır.Yıldız, üç cesetle çiftlikte korkunç bir atmosferde yaşar!

    Güçlü olaylarda da böyle olacak Leydis

    Gelecek sezon için güçlü olmasına yardım et, özel ve güçlü sonlar böyle yazılır

    Reply
  159. Dizi iyice kötüye gidiyor. Diğer sezon finallerine bakın bir de buna. Gözü dönmüş caniler başrol karakterlerini öldürüyor. Şahika da böyle öldürülmedi mi? 6. Sezon çekmeseler de olur. İyice berbat ettiniz diziyi. Dizi Enderle başladı Enderle bitmeli. Bu ne böyle?

    Reply
  160. Ban ne dedim size a Doan yildiza olmaz dedim sadeje Yildizi kandirip yalan soyluyo sonunda Yildizin da başini yikti .

    Reply
  161. Çağatay ın diziden ayrılması için çekilmiş bir sahne olduğu apaçık. Yine de seyirci merak etsin demişler işte 🤪😂

    Reply
  162. Arkadaşlar tweter da hepimiz şevval samin gitmemesi için tweet atsak bir fayda sağlamaz mi çok kişi olursa bence onun hatrına devam edebilir

    Reply
  163. Eğer Ender gerçekdende diziden ayrılıyorsa, bu sizinin bitişine çok az kaldı demekdir sayısız izleyici kaybetdricek. Biz Doğanla Yılıdızı mutlu olmasını görmesini istedikçe galiba ilerde Yıldızın daha üzgün , arkadaşını kaybetmiş bir halde göreceğiz ben Yıldızı böyle üzgün görmek istemem , bu benide üzer açıkcası .

    Reply
  164. Ender bu sezon çok geri plandaydı zaten.Başrol Yıldız ve Kumru’ydu Ender’i severim ama maalesef hikayesi tükendi kendini tekrarlamaktan ileri gidemedi bu sezon.Diziye yeni ve farklı bir kanın gelmesi iyi olabilir Hazal Filiz gelse çok yakışır

    Reply
  165. Bomba bir yeni sezon bizi bekliyor.
    En çokta yıldızın güldüğünü görmeden yine bir sezon daha bitti olm dua edinki ender diziden çıkmasın veya çağtay ikisi rolerini çooook iyi oynuyor senariste sesleniyorum yıldızın ve enderin kumruyla arkadaş olup birbirlerine yardim edip kurtulsunlar bu hayatan Allah bu diziye arka sokak ömrü versin amin +1

    Reply
  166. Yıldıza yazılan bu saçma senari bütün sinirlerimi bozdu diziyi izlemeyeceğim.. Kusura bakmayın ifadem için ama Çağatay Yıldıza öküz gibi davranıyordu nereye diye sorduğunda bile beni bi rahat bırak sıkıldım boğuyorsun beni diyordu. Ne çabuk unutdu her şeyide Doğan gibi aşık, ince düşünceli Kumruya ve Handana karşı gelen bir eşi bırakıpda gitdi. Yıldız yaşadığı her şeyi hakediyor. Helal senarist sana valahi bak Yıldıza bunlar az bile.

    Reply
  167. Yildizin kocalarinin en zailmi doğan çikdi ya adam öldurmek nedir arkadaw halit çağtay onlar adam öldurmeye diylde ihanete usdunluk verirdiler

    Reply
  168. Dizi enderin çıkışıyla izlenmez artık diye düşünüyorum. Durum bu iken bu dizinin ömrü kısalır. Yeni sezonun finali yakındır

    Reply
  169. Caner ender diziden çıkarsa aşırı iğrenç olur yani ikisinin konuşmaları tartışmaları aşırı tatlı

    Reply
  170. Ne olur caga tay ve ender diziden clkmasln onlarslaz dizinin bi r anlaml ve tadl kalmaz caga tay ve eder i insallah ini sozonda goruz cikmasi geyeken biri varsa bence handan ve ekin diziden clksln

    Reply
  171. Pazartesi gününü heyecanla bekliyodum bencee ölmezler başrolde çünkü yıldız ve ender Çağatay sonradan geldi bence başrol sayılmaz inşallah dediğim gibi olur

    Reply
  172. Off.ender ölücek böyle de dizinin tadı kaçacak.1.bölümden beri favori karakterimdi.zaten yalan söylemicem dizi biraz saçmaladı.diziyi artık izlemeyi düşünmüyorum.(Endo ölmesin 🤟)

    Reply
  173. Çok düşündünüz mü senelerdir bu dizide oynayan oyunculara bu kadar basit ve saygısız bir son yazalım diye?

    Reply
  174. Sezon finali neya bu diziyi uzun zamandir izlemiyorum ama final yapsalardi artık
    Bu filimde adaletsizlik çoktu insanın yaşayasi gelmiyor böyle dizileri görünce

    Reply
  175. Çağatay’ın dizideki rolü aslında çoktan bitmişti ama Ender hayır ya Şahika’dan sonra ikinci şoku kaldıramam

    Reply
  176. Endersiz bu diziyi düşünemiyorum ya diziyi final yapsınlar yada Endoya dokuasınlar bu dizi Yıldız ve Endo ikilisi sayesinde izleniyor

    Reply
  177. Ender ölürse dizi benim icin bitmis demektir. Ben sırf kralice Enderimle Canerin tatli atısmaları icin diziyi izliyordum. Lütfen sevgili yönetmenimiz Enderi çikarmayin diziden lutfen lutfen 😢😢😢

    Reply