ivirzivir Yükle

Türkiye’nin İlk TikTok Fenomen Evi – FHouse! TEASER

teşekkürler

Bunlarada Bak!

608 Yorum

  1. sizi o kadar seviyorumki kanalı 2 milyon abone olarak gördüm sonra bir daha baktım diyomki lan fenomen house 2 milyondu ama aslında 6 bin abone inş yükselirsiniz

    Reply
  2. SİZİ ÇOK SEVİYORUM SİZİN HAYRANINIZIMMMMM💙💜💙💜💙💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙

    Reply
  3. Yoo ilk değilsiniz ki sizden önce contect house vardı sonra da siz oldunuz yani 2-cisiniz😏😏😉😉

    Reply
  4. ARKANIZA YASLANIN VE SADECE İZLEYİN FENOMENHOUS BOMBA GİBİ GELİYOR HAZIR MISINIZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM 🤗🤗🤗

    Reply
  5. bazen:
    *selin’in halka küpesi
    *ömer’in bebe yağı toptan perakendecisi
    *güneş’in priceing’i
    *leon’un kardeşi (o herşeyiyle leo sadece kız kardeşi olmak istiyom)
    *taylan’ın saç tokası
    *berke’nin boyu
    *nikol2un gözlüğü
    *mine’nin pembiş sweeti
    *koray’ın sinsi şerefsizlik duygusu
    *ensar’ın rengarenk gömleği
    *nisa’nın beyzbol sopası
    VE EN ÖNEMLİSİ: ekiple tanışmak istersin.

    az önce okuduklarınız hayal ürünüdür asla gerçek olmayacak. belki yüzünüzde gülümseme bırakır ama asla gerçek olmaz boşa ümitlenmeyin. sizin için diyorum iyi günler…

    Reply
  6. Ben yazarak hiç bi şeyi anlatamam çünķü o kadar müthişki diycek söz yok böyle efso bi kanala ne demeliyiz

    Reply
  7. Tek kelimeyle müq harika şahane kelimeler yetmez başarılarınızın devamı gelsin insallah sizi cook seviyorum iyiki varsınız fenomen house💞💞💞💞💞💞💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜🤎🤎🤎🤎🤎❤❤❤❤❤❤❤💗💗💗💗💓💓💓💓💞💞💞💋💋💋💋💋💘💘💘💘💘💝💝💝💝💝💖💖💖💗💗💗💓💓💓💓💞💞💞💞💕💕💕💟💟💟❣❣🤎🤎🤎❣❣❣❣💜💜💜💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡❤❤❤❤🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

    Reply
  8. Fenomen house yapmişsiniz nisayıda almışsınız ama nisayı dışlıyorsununuz tiktok videolariniza baktım hic nisa yok cok az var o nu aldıysaniz dislamiycaksiniz😕😕😔😔(yanlış anlamayin benim dusuncem)

    Reply
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Zaten siz ne yapsanız güzel olurda neyse sizleri çok seviyorum canım abilerim ve ablalarım

    Reply
  10. Ya siz efsanesiniz ya ben hayatımda bu kadar muhteşem ötesi bı video görmedim siz harikulade bı ekiosiniz ya. Boşuna FHFC=(fenomen House çocukları)değiliz yani❤️❤️❤️

    Reply
  11. Content house kraldir gerisi yalandirr 🌵🌵😈😈👿👿💪💪👑👑🚬🚬🐘🐘🐯🐯🐺🐺🐚🐚🐾🐾🍝🍝🍦🍦🍩🍩🍰🍰🍪🍪🍫🍫

    Reply
  12. Fenomen house en iyisine layiksiniz başarılarınızın devamını dilerim hayırlı olsun ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Reply
  13. En iyi ekip burası sakın birbirinizi kırıp ayrılmayın bu gurubun daılmasını hiçkimse istemez sizi seviyoruz

    Reply
  14. Fenomenhouse bu ekibe bayılıyorum ya başarılarınızın hep devamını diliyorum en güzel yerlere gelmeniz dileğiyle sağlıkla kalın🎡🧸🥑

    Reply
  15. Yaaaa siz muhteşemsiniz BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM İYİKİ VARSINIZ DEĞERLİLERİMMMM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Reply
  16. Sizi çok seviyorum videonuz güzel olmamış resmen MÜKEMMEL olmuş Lütfen NİKOL ablaya en çok onu sevdiğimi soyle

    Reply
  17. Leo ve gunes icin geldim efsane tiktoktan takip instagramda takip simdide youtube da abone bakalim neler gelecek

    Reply
  18. Çok güzel elinize sağlık bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm😍😍😍😍😍😍😍😍😍👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

    Reply
  19. Good good good ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

    Reply
  20. İntagram ve Tiktok yıkılıyo, sizin videolarınızı bayılıyorum eminim YouTube platformunun da hakkını vericeksiniz. Sizleri çoooook seviyorum.(。♡‿♡。)( ˘ ³˘)(◍•ᴗ•◍)

    Reply
  21. Ya editin güzelliğine mi baksam yoksa ekibin güzelliğine mi sizi çok seviyorum umarım büyük bir aile olursunuz #fenomenhouseailesi

    Reply
  22. fenomen house ekibindeki abilerim ablalarım nolur youtube kanalından canlı yayın açın tiktokta söyleyin.garip gelebilir ama tiktokta yorum yapamıyorum ve sizi çok sevdiğimi diyemiyorum.canlı yyaınlarınızada katılamıyorum.youtubedan canlı yayın açın. lütfen beğenin üste çıksın belki görürler

    Reply
  23. Oha okadar iyilerki daha dün bakmıstım 932 abonelik vardı simdi baktım 3,2 bin abonelik var insallah hiç ayrılmasını insallah boyle mükemmel olursunuz

    Reply
  24. Yaaaa muhteşem olmuş sizi tebrik ederim muhtesemsiniz demiş miyndim demişsem de tekrar söylüyorum muhtesemsiniz❤❤❤❤❤❤❤

    Reply
  25. FenomenHouse Çok Fena Geliyor Yerlerinizi Alın 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

    Reply
  26. ARKADASLAR ( FENOMENHOUSE ) TAKİP ETMEYI VE BEĞENMEYI UNUTMAYIN FENOMENHOUSE SIZI SEVIYORUM🤩😍😘😘

    Reply
  27. Sizdeki enerji bütün videolarınıza yansiyor. Umarım çok iyi yerlere gelirsiniz. Hepinizi seviyorum ❤️

    Reply
  28. Basarılarılarınızın devamını diliyorun en sevdiğim grup ❤👏dağasını basarıcaksınız👏👏❤

    Reply
  29. Harika olmus insallah bol takip ve begeniniz olur sizleri cookkk seviyorummm (ozellikle leooooo )🙈😊😅❤

    Reply
  30. Çok güzel olmuş başarılarınızın devamını dilerim sizi çok seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Reply
  31. Kaç gündür bunu bekliyordum sonunda geldi. başarılı olursunuz inşallah.sıkı takipteyim😙😙😙😙😙hayırlı olsun fenomen house canım Ablarım canım canım abilerimmm 💜💜💜💜💜💙💙💙💙💚💚💚💚💛💛💛💛

    Reply
  32. F yediliyi de YouTube kanalınıza koyun lütfen yada bolum olarak çekin YouTube ye bence iyi olur öyle yapın lütfen

    Reply
  33. 10 kere izledim
    Doyamadım yine izlicem yaa
    Sizi seviyorum abilerim ablalarım
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Reply
  34. Baika kimse gelmiyecek mi. Sonunda be hele şükür doğru düzgün insanlar geliyor.
    #teamfenomenhouse❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖

    Reply
  35. Başarılarınızın devamını dileriz güzel videolar geleceğine inanıyorum hepinizi çok seviyorum💙💜

    Reply
  36. Acı neydi? Acı Tiktok un kapanması için imza attığın halde Ömeri görüp buraya gelmekti. Ömer…🌸

    Reply
  37. Youtube kanalı açmanıza çok sevindim ama sizin en çok sevdigim seriniz F Yedili serisi ona ağırlik verin lütfennnn💞

    Reply
  38. Çok güzel olmuş sizi heryerden takip ediyorum tiktok, istegram bide YouTube dende abone oldum videolarınızı çok güzel başarılarınızın devamını dilerim 🥰❤👍💞

    Reply
  39. 1 dakikalık vidyoda emek var yani biz 1 dakika izlibeyenip geçiyoruz ama onlar gün gün uraşiyo ve bu vidyodanda emek akıyo bence beyenip abaone olun😊

    Reply
  40. Çok güzel edit bayıldım😜❤Harikanın daha da ötesi💫 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

    Reply
  41. MUHTEŞEMMMM olmuş Teaser FHouse’a yakışır bir Teaser!!!! Gerçekten bu videoda çok emek var başarılar!!💙💙🏠

    Reply
  42. Fenomen house boşa demiyolar çünkü fenomenler ve başarılarınızı dilerim iyiki varsınız 💟💟💟🇹🇷

    Reply
  43. FHOUSE OLARAK BURDSINIZ HEPİNİZİ ÖPÜYÜRUM HEPİNİZİ N BAŞIRALRININ DEVAMINI BEKLİYORUM OKULDAN GELDİĞİMDE VİDEOLARINIZI İZLEYECEĞİM ÇANA BATIM ABONE OLDUM VE LİKE ATTIM 1 M OLURUZ İNŞŞŞ

    Reply
  44. Bir ekipteki herkesin mi yeteneği olur herkes mi güzel herkes mi yakışıklı olur valla hayranım bu ekibe efsanelerin ekibi FHOSUSE dir Özellikle F7`li ye bayılıyorum 🤩

    Reply
  45. Başarılarınızın devamını diliyoum her şey gönlünüzce olsun hayırlı olsunn sizi seviyorummm ♥️

    Reply
  46. Sizi takip ediyorum çok güzel videolarınız var başarılarınızın devamını diliyorum ❤️🖤FHFC🖤🌹🥺♥️💙🧡💛💚😍🥰🥳

    Reply
  47. Ben Böyle güzel insanlar böyle emekle yapılan bir video harika olmuş. Sizi Beğenerek izliyorum. Sizi çok seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️

    Reply
  48. 🖤levent🖤Ensar🖤mine🖤güneş🖤Berke🖤Ömercan🖤nikol🖤selin🖤Taylan🖤Koray🖤nisa 🖤

    Reply
  49. Bayılıyorum size sizden beklediğimiz mükemmel video işte bu ama takıma birini almayın biz sizi böyle sevdik💖✨

    Reply
  50. İnşallah 1 milyonuda gürcez sizi çook seviyoruuummm🥰💞💞🥺💞🥺💞🥺💞💞💞🥰💞🥺💞🥰💞💞🥰💞🥺💞🥺💞💞🥺💞🥰💞🥺💞🥰💞🥺💞🥺

    Reply
  51. Başarılarınızın devamını dilerim müthiş olmuş video herzamn arkanızdayım fenomen house😊😘😘😘❤️

    Reply
  52. her birinizi ayri ayri cok seviyorum iyiki geldiniz sizden once hic bir sosyal ağın anlami yoktu benim icin inst. tiktok youtube sizinle guzellesti ve guzellesmeye devam ediyor KKONYA DAN SELAMLAR😍😍

    Reply
  53. Ya 2 senedir YouTube kullanıyor boyle video gormedim abilerim ablalarım başarılarınızın dewamını dilerim🙏🌹

    Reply
  54. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık hep başarılı olun fenomen house nikol abla berke abi ve leoooo efsanesinizzzz çok tatlısinizzz fenomen houseee ❤❤❤😍😍❤❤❤😍😍❤👍👍❤😍😍😍

    Reply
  55. Bayıldım harika çok güzel olmuş 👍 beğendim ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Süper

    Reply
  56. Her zaman ki gibi cok süper bişey olmuş kesinlikle diğer videolarınızı dört gözle bekliyorum 🤩 leooooo🐣

    Reply
  57. 84. Yorum mükemmel olmuş başarılarınızın devamını diliyorum yolunuz bizlerle açık olsun 👉🏻👈🏻😁❤

    Reply
  58. İnşallah istediğiniz yerlere gelirsiniz her şeyin en fazlasını hakediyorsunuz başarılarınızın devamını dilerim sizleri çok seviyorum ❤️❤️

    Reply
  59. Güzel bi ekip güzel bi ortam çok başarılı işlerin çıkıcağını düşünüyorum yolunuz açık olsun 🙏

    Reply
  60. Ben bu kanala atılan videolara güzel yorum yapacak kişiyim. Ben artık hep burdayım. Ayağınızı denk alın. Linçleyenler olursa çok kötü olur

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login