ivirzivir Yükle

SURVİVOR 124. BÖLÜM FRAGMANI

teşekkürler

Bunlarada Bak!

98 Yorum

  1. Deyesen Sercan qudurub. Nisadan teref deyilem. Ama Nisanın getmeyine bir çox insan üzüldü adada. Sercanın hereketleri heç xoş deyil

    Reply
  2. Bir Nisa Atasözü derki”Bu gun dokunulmazı alacağıq Serxan Ağlaya zırlaya mesğalesini götrüb gidecek” Ağlaya zırlaya biri gitdi..amma bu sen oldun😁

    Reply
  3. Nisa gitti konseyden hiç ağlamam Ama Nisa ya Ağladım çok üzüldüm bundan sonraki hayatında mutlu olman dileğiyle avokado🥑🥑🥑

    Reply
  4. BARIŞ MURAT YAĞCI🧡
    Perfomans sizi FİNALE taşır karakter ŞAMPİYON yapar♡♡♡
    BARIŞ 3,5 ay performans lideriydi o performansı onu finale taşıdı.🏆❤ Şimdi de sakatlığına rağmen çok iyi performans sergiliyor – 3-3, 4-3, 3-2, 5-8-ler yapıyor. 4 ay yatıp son 1 ay istatistik kasanlar değil, 4 ay zirvede oturup, hala ilk 3te olan BARIŞ MURAT HAK EDİYOR O KUPAYI!
    Şimdi karakteriyle ŞAMPİYON olucak.🏆❤

    Reply
  5. Sercan herkesin gerçek yüzü ortaya çıkacak diyor ama! hiç kimsenin yüzü kendisi kadar çirkin vede fesat değil

    Reply
  6. Avengers filminde Iron Man ölmüştü 01.07.2019 şimdi Nisa 01.07.2020 elendi bu kadar mı benzer .Ama sonda Avengers kazanıyor.

    Reply
  7. barışın orada bazıların kalplerni kırmak istemiyorum derkende ki sahnede fon müziği efsane oturmamışmı

    Reply
  8. Nisa nin gidişi neden abartiliyo ki oy atsaydınız gitmeseydi gittiysede survivor yani her hafta biri gidio işte nisa abartiliyo sercan i linclemek de saçma elif yasin fln demesini mi bekliyosunuz ilk onları solemesi gerekiyordu soledi tıpkı cemal kazanınca onu söyleyeceği gibi

    Reply
  9. Yorumlara bakıyorum da herkes hırs demiş elenmeseydi demiş yok ne bilim dokunulmazlık demiş. Tamam da bu Survivor da herkes elenmeyecek mi? son kalan şampiyon olmayacak mı ? Biz mi yanlış biliyoruz yoksa son 4 mu aranıyor nedir yani anlamadim gitti aklımda deli sorular 🤔

    Reply
  10. Barış orda her role büründün sadece olamadığın tek şey adam olmak keşke az bişey adam olsaydın sende bu kafa varken avucunu yalarsin sen bıro hadi bak işine 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

    Reply
  11. Barışı çekemeyen anten taksın 😂😂 . Adam 3 buçuk ay performans 1. Si adam büyük bir sakatlık atlattı. Çoğu insan o sakatlıktan sonra geri dönemez o adam son oyunda 4/3 çekti. Bir bırakın algı yapmayıda bu kadar hazımsız olmayın ya. KARAKTER VE DURUŞ KAZANIR. SİZDE AĞLAMAYA DEVAM EDİN BİR KENARDA 💪💪💪💪💪

    Reply
  12. bar ı s dokulmaz als ı n yasin gibi yuze soylesin kaptan kazans ı n can ın yancak diyor arka dan iyi dir bar ı s vicdan l ı mavi k ı r m ı z tak ı m k ı rmak istemiyorum sercan sms bar ı s güveni yor diyor imparator diyor allah bilir

    Reply
  13. Insanlar SURVİVOR yarisma oldugunu unutuyor yok o gitmemeliydi yok o niye elendi şuan en iyi yarışmacı SERCAN öbürleri hazımsızlık çekiyor çünkü biliyorlarki yarisarak deviremeyiz lafla devirelim itibarsizlastiralim NISA beceremedi CEMAL CAN baris yapmaya çalışıyor

    Reply
  14. bar ı s berkan dakulmaz als ı n kaptan olsun sercan naf söylesinler yasin arada kald ı k ı rm ı z mavi

    Reply
  15. ne dusublere sercanin ustune kimi cikaertmaliydiki elifi yoksa yasini ?nisa getdi getdi de Allah yolunu acik etsin bu kadar abartmayin insallah yene sercan dokunulmazligi alirda berkanla barisi eleyer Insallah sonuna kadar elif sercannnnnnnnnnnn

    Reply
  16. Sercan’ın kötü hırsları yüzünden, çekememezliği yüzünden gitmeyi hak etmeyen bir yarışmacı elendi. Sercan kaybettin… Anla artık… Survivor’ı da kaybedeceksin. Bunu herkes biliyor!

    Reply
  17. Bu cemal yemin ederim çok sinsi biri sercanla karşı takımda sercan Cemali yemeğe götürüyor sercanla bir güzel masada sohbet ediyorlar yemekten sonra havuz başında bir güzel eğleniyorlar kendi takımından birinin eleneceğini bildiği halde son Dk oyunu öncesi röpte
    Cemal: sercan şunu bilsin ki cemal daha son dakika golünü atmadı diyor gülüyor nisa eleniyor konseyde ve röpte bir güzel ağlıyor sen varya sen

    Reply
  18. Sesi çıkmayan Barış erkek olduuu…. Sakat adam aylardır yatıyosun ergen fanların sayesinde buralara geldin ama emin ol sıra sanada gelecek

    Reply
  19. Cemal barış ve berkanın boş yapmasın kızı onlar eledi zaten eğer birini kazanmaları Sercan elenecejti bide aglamasinlat hepsi de Sercan çok kiskaniyo

    Reply
  20. İyide kimse adaya çivi çakmaya gelmedi herkes elenecek sercanda nisanin adını söyledi gayet normal bir şey

    Reply
  21. 3 Erkek bir Kızı koruyamadınız, bi Oyunu alamadınız, Sercan hepinizi Parküre gömdü, şimdi ne diye zırlıyosunuz’? Hele Barışa noluyo, Sercan kimi sokacaktı ya Potaya’? Sanki onlar kazansaydı Sercan’ı potaya sokmayacaktı…

    Reply
  22. Survivor’a köpeği olan gitmesin🙃lanetli🥺Ah Betty 😞Barış çok üzgünm adına😵önce mess şimdi Betty 😞🥺 Bunu barışa söylemeyin çok acı olur onun için😢😭

    Reply
  23. Herkesin bu kadar sercanın üstüne gitme nedenini anlamyrm 3 dokunulmazlk aldı ve söyledi kimse burda sercanı suçlayamaz! Gayet normal bişey nisa güçlüydü ona bişey diyemem onu potaya sokan sercandı ama kalmasını sağlayacaklarda sms kullananlardı!

    Reply
  24. Cemalcan seni seviyorum ama erkek adamsın her naneye ağlama erkek adam ol geçende kolunu vurdun bebek gibi çocuk gibi ağlamaya basladın ayıptır oğlum ya başarılısın maşallah lafım yok gerçekten başarılısın

    Reply
  25. Canım Nisam gitti.Onsuz survivor olmaz tadı çıkmaz. Ama eminimki Cemal Barış Berkan üçlüsü intikamını alacaktır!!!!

    Reply
  26. Sercan eleneceksin boşuna kendini yırtma antipatigin önde gideni elifte senin kız versiyonun elif ilk başlarda aycana yaptığın tartışmada o egonu hiç unutamıyorum herkes seni dışlamaya başlayınca birden efendi rolüne girdin şimdi efendiye oynadığını farketmiyorlar iyi oyuncusun

    Reply
  27. ÜÇ GÜZEL DOSTKUJTAN BİRİ GİTİ NİSA❤ BARIŞ❤ CEMAL CAN ❤ KALDİ BUNDAN SONRA NELER YAŞANACAK BİLEMİYORUZ 🙏

    Reply
  28. Barış Nisa hakkında konuşurken arkada “I’m survivor” şarkı çalması.. Cemal Canın nisa için ağlaması.. Cemal❤Nisa❤Barış dostluğu..💛💙💚

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login