ivirzivir Yükle

Sarıyer K.Marmara otoyolunda yolcu otobüsü kaza yaptı

teşekkürler

Bunlarada Bak!

24 Yorum

  1. METRO İŞTE BUNLARDAN BİLET Mİ ALINIR BUNLARDAN ŞEHİR İÇİ OTOBÜS TAŞIMACILIĞI BİLE OLMAZ AMA İŞTE ADAMLAR ŞEHİRLER ARASI ÇALIŞIYOR. DAHASIMI BU 1 DEĞİL 2 DEĞİL HER ZAMAN BÖYLE İNANIN FİRMAYI BİLMİYORUM ARABADA RADYODAN DUYDUM İSTANBULDA YOLCU OTOBÜSÜ KAZASI DİREK METRO DEDİM …

    Reply
  2. Nedense gene metro yazik valla yapamiyorsaniz kapatin firmayi bu canlar sizin cebinizden daha mi degerli her gun bi olay

    Reply
  3. Bir hafta önce bu firma ile izmirden geldim. Aracaı kullanan ilk şöför iyi idi ve kurallara uyuyordu. yarıyolda direksiyona geçen ikinci şöför hem akresif ve hemde çok hızlı araç kullandığı gibi direksiyon başında sürekli mesaj yazıyordu ve yolculuğun neredeyse 1/3 ü cep telefonuyla oynamakla ve mesaj atmakla geçti . yüreğim ağzımda geldim. Bir daha bu firmayla kolay kolay yolculuk yapmam yapanları da uyarırım

    Reply
  4. Daha dün istanbula geldim metroyla koltuk numaram en oondeydi size gordugum soyliyim şoför sürekli telefon çalıyor muavine uzatıyor geri alıyor yol boyunca Allah’a emanet geldik çok dikkatli değildiler ve sürekli ralli yapar gibi hızlı sollamali sürdü gerilim filmi izler gibi oturdum koltukta

    Reply
  5. Daha dün geldim metroyla çok hızlı ve sollamali sürdü sofor Allah korudu korka korka geldim tren kalkınca mecbur bindim bı daha tövbe binmem Allah korudu üç buçuk saat kemeri Sıkmisim elimle korkumdan gerildim resmen

    Reply
  6. Niye bu şoförlere bu kadar yükleniliyor ki? Adamlar karpuz taşımıyor can taşıyor! Bu adamlar uykusuz kalmasa direksiyon başında uyur mu paso sefer yaptırıyorlar!!!

    Reply
  7. Arkadaşlar evvela şunu bilin ki kaza anlıktır olacağı varsa olur. Bunun Metro ile Pamukkale ile yahut Kamil Koç ile bir alakası yoktur. Yani Metro turizm’in biz sürekli kaza yapalım falan diye bir amacı yoktur. Kimse istemez bunu. Sadece Metro’da araç sayısı bi hayli çok olduğu için sayıya oranla baktığınız zaman çok gibi geliyor. Ama normalde de otobüs kazaları bi hayli oluyor. Misal bu kaza yapan otobüs bir şahıs aracı, Metro ile ilgisi yok Anadolu Ulaşım firmasından yakın bi zamanda Metro’ya geçmiş. Velhasıl o yüzden suçu direkt Metro’ya bulmamak lazım şoför uyumuştur vesaire.

    Reply
  8. Geçenlerde Pamukkale ile yolculuk yapıyordum, yeni otobandan gitmesine rağmen orta şeritten 70-80-90 ile sakin sakin seyrine devam etti ama bilin bakalım bizi sürekli geçen bir seyahat firması vardı, solumuzdan vızır vızır metro otobüsleri geçti sanki aceleleri var gibi. Yazık gerçekten, hala bilet satıyor bu firma.

    Reply
  9. Bu firma çok eyitimsis acemi yolcuları hiçe sayan bir firma her zaman da kaza yapıyor acilen kapatılsın veya değişikliğe gidilsin yazıktır insanimiza yazıktır

    Reply
  10. 1,5 yıl önce ben annemi kaybettim bu firma yüzünde bu kez uyku değil sebebi hızdı. Yolcular uyarmalarina rağmen dinlememiş aynı bunun gibi bir iki sefer kaza atlatmış ve sonunda kaza giden iki can şimdide 5 can daha ne kadar eve ateş düşecek metro yüzünden acaba

    Reply
  11. Olaya bak Azrail bile Pegasus ve Metroyu kıskanacak bunlar benden daha çok insanları ahirete ulaşımcılık yaptırıyorlar diye😡

    Reply
  12. Bu kaza yapan otobüsler genel de metro turizm oluyor çalışma saatlerimi fazla şoförlerin yorgunmu oluyorlar Bi denetim veya araştırma yapılmıyor u bu şirkete

    Reply
  13. metro turizime bindim rezalet resmen soforler sanki kendilerini formula yarislarindaymis gibi kullaniyorlar korka korka yolculuk yaptim resmen 🥴 tekrardan buyuk gecmis olsun allah acil şifa versin (amin)

    Reply
  14. Birilerinin yuksek idareden emniyet trafik ten yukardakilrrden birilerinin su metro turizm ve soforlerine bir el atmasi denetim yapmanin vakti geçiyor bile bir el atin neden hep metro otobusleri kaza yapiyor firmayi ve soforlerini bir denetlemesi lazim gelmiyor mu bir degil iki degil bu olaylar

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login