ivirzivir Yükle

RRaenee Funny Moments #1 | twitch.tv/rraenee

teşekkürler

Bunlarada Bak!

80 Yorum

  1. Buradan Sayın Mod Tunaerl kardeşime bir ileti göndermek istiyorum,
    Üzülme kardeşim seni amsız bırakmayız… -PaşaRaeNN

    Reply
  2. Çok güzel olmuş eline sağlık ama daha komik klipler de var onlarla da yapabilirsen daha iyi olur @Furkan. Mert zaten her haliyle komik seviliyorsun Mert Başarılar.

    Reply
  3. İlk Funny Moments ımız Hayırlı Uğurlu Olsun Çokta Güzel olmuş Emeklerinize Sağlık Seviliyorsunuz RRKALP <3

    Reply
  4. 1 Lerin 100 olması dileğiyle gralım yolun bahtın açık olsun her yayınında ordayım 1 2 sene sonra buraya dönüp gralım rraene her yayınında ort 8k izleniyor yazicam hadi bakalım 😀

    Reply
  5. Reis ya bi insanın yayını hiç mi sıkmaz. Sen Twitch Türkiye’nin en sağlam yayıncılarındansın galp galp galp

    Reply
  6. ABİ SENİ ÇOK SEVEYRUM AMA BİR SKINTI VAR SANA BİR ŞEY SORACAKTIM SÜREKLİ YAZIYORUM AMA GÖRMÜYORSUN ARTIK CAMINI İZLEMEKTEN BIKTIM BENİ YANINA AL SABAH AKŞAM İSTEDİĞİNİ YAP AMA ÇOK ÖNEMLİ BİR SORUM OLACAKTI YANİ O KADAR ÖNEMLİ Kİ YAŞARI FİL SİKSE TAKMAZSIN O DERECE YANİ ŞİMDİ SORUMU SORUYORUM ABİ YIKANIRKEN ŞAMPUANI ÖNCE ELİNE Mİ SIKIYORSUN YOKSA SAÇINA MI ?

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login