ivirzivir Yükle

KOMİK ONCE SAİD – TOZKOPARAN İSKENDER – ÇAĞAN EFE AK EDİT 💙💘-

teşekkürler

KOMİK ONCE SAİD – TOZKOPARAN İSKENDER – ÇAĞAN EFE AK EDİT 💙💘-

Bunlarada Bak!

170 Yorum

    • Ayn 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Reply
    • Aynen cok komik 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Reply
  1. Kitapları devrilmesi
    Bu Sahane Çok Komik 😂😂 Saniye Ana üzüldüm 😭😭 geçen bölüm pasta yemişti

    Reply
  2. abi çok iyi olmuş gülmekten karnıma arlar girdi bide tayfunun suratı çok iyi olmuş ellerine salık vallaha bu video 12003 olaylı hatta daha fazlasını hak edior yine ellerine sağalık

    Reply
    • 1000 abone ve 4000 saat sınırını geçtiysen başvuru yapıyorsun YouTube stüdyodan ama bilgisayardan yapman lazım sonra senin kanalını inceliyorlar bir süre bu süre uzun da olabilir kısa da olabilir benimki 3 gün falan sürmüştü galiba sonra başvurun onaylanıyor reddedilirse bir daha başvuru yapılabiliyor sanirim

      Reply
    • @Çağan Efe Ak Edit sey abi Ben sana birsey sorabilirmiyim acaba youtube Dan para kazanma nasil acabilirim? Biliyorsan bana yardimci olurmusun abi

      Reply
  3. Adı Said olan kardeşim; İnternette geziniyordur ve bu videoyu görmüştür veeee
    Aaaaa beni nerden biliyor bunlar?

    Reply
  4. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ çok qüzəl amma mavi ay❤❤❤

    Reply
  5. 0:39 0:41 0:42 Tayfunun Hali ve 0:53 den Sonraki Hali Arasında Büüüüüüüüüüyüüüüüüüüüüüüükk Fark Var JSJSJSJJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJSJ😂😂😂

    Reply
  6. Ben Tuana ablayı çok seviyorum Leya ablayida çok seviyorum hatta oyunlardada takma isim olarak hep leya yapıyorum çağan ın ismi iskender diye en sevdiğim yemeği iskender yaptım denizde çok komik kıvırcık in ismini unuttum ama ondada herkesten yar🥰😍🤩

    Reply
  7. Arkadaşlar Tozkoparan iskender videoları paylaşıyorum bizlere destek verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    Reply
  8. Salih hoca ile ruya hoca geldi. Neeeeeeeeee????????? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😯😯😯😯😯😃😃😃😲😲😲😲😲😱😱😱😥😦

    Reply
  9. Ben iki hata yaptim biri.cisi zombioyununu kaydetmeden devam etmek ikincisi sana i.ananmamak bizi affedebilcekmisin ayberk aybrek affetim bile

    Reply
    • @Çağan Efe Ak Edit bırkaçtanesını sılmıştın bu konu hakkında bır bılgı yok boşa param gidiyor sadece

      Reply
    • Nasil cikilacagini bilmiyorum youtube a yaz bu konu ile ilgili videolar vardir yorumlarini da niye sileyim gorunce yaziyorum herkese kalp atmaya calisiyorum

      Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login