ivirzivir Yükle

Kısmetse Olur: Aşkın Gücü 80. Bölüm Tanıtımı

teşekkürler

Kısmetse Olur: Aşkın Gücü 80. Bölüm Tanıtımı

Bunlarada Bak!

1.233 Yorum

  1. Aybüke Şeyda’ya yüzüme gülüp arkamdan konuşuyorsun dediğinde kıza binbir laf etmiştiniz. Eee noldu şimdi???? Haklıymış işte.

    Reply
  2. Noldu hə noldu qoşulmuşduz hamınız şeydaya Aybukənin başına acmadığınız oyun qalmadı indi noldu

    Reply
  3. Hayallar Sedat ve elifin bol bol oldugu bir bölum bir Firagman beklerken hayatda olanlar Siçtiniz bir firagmanin içine Teşekürller 😂 biz bol bol elsad isteyiriz

    Reply
  4. Ayşenur Seydanin herseyini ortaya çıkarınca hemende ağlıyor birde yalan soyluyo diyo ama yalansa neden ağlasın değil mi

    Reply
  5. Ayşenur kime yüklenecegini iyi biliyor biri güçsüz düşünce hop tekme güçlüye yanasiyo Şeyda neyse sende osun bence en iyisi simge aralarında sempatik en azından. Rotinda bilekten ıyiki ayrıldı uyumsuzlardi luca ile daha iyi anlaşırlar bilekte iyi çocuk çağrı ve Batuhan dan kopsa baglancakta birine bakalım elif sedat çok tatlı bu ara elif nasi seviyor ❤

    Reply
  6. Şeyda madem böyle herkes üstüne geliyo çık kızım yarışmadan çık ki bizde rahatlayalım sende

    Reply
  7. Elifin zeyd temas etme annem kızıyor deyip Sedat a sarılması ve öpmesine izin vermesi ❤ imi bıraktım 🥰

    Reply
  8. Gerçekten Cansel i çok iyi anlıyorum eski bir ilişkimde de kız arkadaşım bana aynı dersi verdi ve ben bunu sonradan anladım siz belki onu şımarık olarak görebilirsiniz fakat burada oğulcana hayatının dersini vermeye çalışıyor anlatmaya çalıştığı şey şuydu en ufak bir şeyde bana olan sevginden bile olsa kahrolma dimdik hayatta durmaya devam etti Oğulcan şu an onu anlamadı eskiden çok yapmacık bulsamda şu an canseli çok iyi anlıyorum ve sonuna kadar hak veriyorum

    Reply
  9. Batuhan kadar gıcık suratlı mimikli konuşması bakışı antipatik olan birini tanımadım tam olarak görür görmez sinirlerim bozuluyor. Eğer okuyosan bidahaki bölümlere kafanda kese kağıdıyla falan gel tipsiz.

    Reply
  10. Ayşenura pozitif oy verdim sırf şeydanın yılanlığını açıkça söylediği için …. 😂 Defol ŞEYDA

    Reply
  11. Şeydanın şansına da kimi tanımak istiyosa oyun çıkıyo nası olur ya çok üzüldüm LEGLEŞGŞSŞCŞAŞD

    Reply
  12. Arkadaşlar yorumlarınızin hepsi şeyda fragmanda başka güzel veya kötü şeyler var ne seydaymis beee

    Reply
  13. Sedat’ın Cansel’e bu kadar yüklenmesinden dolayı negatif oyları artık full Sedat’a vereceğim en son ki bölümde tavırları hiç hoş değildi nefretini kinini kustu Cansel onu her ilişkisinde destekledi Sedat tam bir acizsin kusura bakma 👎🏻👎🏻👎🏻

    Reply
  14. Ya şu cansel kendini hiç geliştirememiş kadında hiç genel kültür ilkokul matematik mantık hiç bişey yok ya cidden bu kadar mantıksız kalabilmek taş devrinde yaşarsan anca olur tek bildiği şey ilişki barbi kadınlık falan

    Reply
  15. Şeydanur diyo ya gunah keçisi bolmuşsunuz karma işte bir zamanlar aybukeyede aynisini yapmiştiniz o zaman neden siz oynuyorsunuz demedin ve ortak olduğun

    Reply
  16. Dun simge luca beyaz gi ben de beyaz giyicem dedi luca da ben siyah giyecem vakiyorumda sedat befendi beyaz giymiş bence sedat hala simgeden hoşlaniyor iki gundur bunu farkediyorum

    Reply
  17. Şeyda umarım aybükeye yaptığın zorbalığı hatırlarsın sen kime ne yaptıysan kat ve kat yaşadın yaşamaya devam ediyosun çok ağlattınız çok ağlayacaksınız

    Reply
  18. izlemicem artık ya her bölüm elsed bakarız diye geliyorum zerre bişey yok 3 bölümdür bunlar kavga ediyor barışıyor bız zerre bişey gormuyoruz bır gunaydın bırde bay bay şaka gibi

    Reply
  19. Sedat gitsin programdan ya. Dünkü bölümde canselle ogulcanin arasını açıp bu bölümde gülüp oynasiyor. Utanmadan.

    Reply
  20. Şeyda kimle telefonda görüşürse bir şeyler ortaya çıkarıyor. O yüzden batuhanin yazmasını isteyip durdu 😂😂

    Reply
  21. Konuş Ayşenur konuş. Simge ve Bilek bu zamana kadar susup Şeyda ile arkadaşlığına devam etmesi garip geldi tabii 😄

    Reply
  22. Yorumlarda birinin ağlamasından haz alanlar varmış ülkemin insanınin bu kadar narsist olduğunu bilmiyordum

    Reply
  23. Offffff şeyda ya tamam herkes oynuyor herkes yalan söylüyor bir tek sen meleksin orda. Boş boş konuşma yeter artık herkes senin elenme günü 4 gözler bekliyor şeyda

    Reply
  24. Ayşenur hayalimi yaptı bir kaç bölümdür kızı aevmeye başladım aynı burcuz anlıyorum seni ben kanka ❤

    Reply
  25. Ayşenur aferin kız, ilişki yaşayamaman sana hitap eden birisinin gelmemesiyle ilgili olabilir ama Şeyda’nın tavırlarını görmezden gelmeyip eleştirmen çok hoşuma gitti, adaletli olanı seviyoruz işte halk olarak. 👏🏻

    Reply
  26. Oğulcan Cansel’e ezildiğini söyleyemiyor gidiyor bunu Sedat’a Erhan’a anlatıyor dert yanıyor Cansel’e gelince hayır benim için sorun değil diyor. Sedat Oğulcan’ın söyleyemediklerini söylüyor sonunda Sedat kötü oluyor olayınların genel özeti bu

    Reply
  27. Nede güzel birbirine düştü şer ittifakı. Kötülükleriniz döndü dolaştı sizi buldu. Edenin bulduğunu gördükçe içimin yağları eriyor. Önce simge şimdi de Şeyda ettiğini buldu. Darısı diğerlerinin başına özellikle de yarenin başına.

    Reply
  28. Sinsi şeydanın, erkek avcısı şeydanın gerçek yüzü çok şükür çıktı. Kendini doğrucu davut gösteren sinsi seni

    Reply
  29. Ya bı Canseli linclemeyi bırakın artık kıza o evde bir kişi bile saygı duymuyor herkes üzerine geliyor resmen kızın sevgisini sorguladilar kız nasıl konuşacağını bile artık bilmiyor cansele olan tavırları iğrenç ve otesiydi resmen eziliyor cansele aşırı derecede üzülüyorum 😢😢😢

    Reply
  30. Şeydadan ne istiyorsunuz. Oda bir insan. Binlerce likelarla hergün bu kadar ağır yorumu kimse haketmiyor

    Reply
  31. Karakter analizi yapmak kendi sevgilini de çok basit. Mesele o karakterin hangi olumsuz beğenilmeyen baskın o özelliği ile bir ömür kabul edip sevmek

    Reply
  32. Aysenur seydaya laflari sayinca ben bu kizi tanimak istiorum dedim resmen tanima yoluna giresim geldi aysenurla😂😂😂😂 hahahahhahaa icimin yaglari oyle bir eridiki anlatamam agzina saglik aysenur😅

    Reply
  33. fragmanda izlemeye değer tek yer 1.13 – 1.23 arası bir de cağrıyla yarenin krağlice konuşması fowjdikdjeushuw ayşenurda iyi satdi ha

    Reply
  34. Aybükeminnn ahıı çıkıyoooo ohhh canımızaa değsinnn gülüyoruzz sizee sadeceeee 😂😂🎉

    Reply
  35. Şeytan gittt sen çok iyisin orası için gittt artıkkkk🙄🙄🙄🙄aysenur👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼roti iyi yaptı mız mız anakuzusuna👍🏼

    Reply
  36. Ayşenur yarende seydanin sevilmedigini anlayınca cephe aldılar onlarında gerçek yüzü ortada sonunda birbirlerini yiyorlar ohh

    Reply
  37. Elif ve Sedat başka bir yarışmada yarışıyor anladığım kadarıyla. Belli ki ko’da değiller. Olsalar 2.45 dakika bölümün en azından bir 5 dakikasında olurlardı diye düşünüyorum. Biz yanlış yarışmayı izliyoruz galiba.

    Reply
  38. Keşfetime düştü bir bakayım dedim bu nasıl insanlar bir kadın var suratını görünce hemen ileriye sarmak zorunda kaldım herkes estetikli erkekler arasında boş muhabbetler yazık

    Reply
  39. Şeytanur neyin arkadaşlığında bağından bahsediyor.Ahahshsh🤣Arkadaşlığı da aşkları da samimiyetsiz.😬 Evde gitse de kurtulsak..😑

    Reply
  40. Sonunda yorumcular olarak level atlamışız “başımı göğe çıkardı,indirdi,uçurdu,kopardı”gibi şeyler yok

    Reply
  41. timsah gözyaşı diye bir şey olmasaydı bile şeydanın gözyaşının adı timsah gözyaşı olurdu

    Reply
  42. Şeyda o sahte iğrenç gözyaşlarınida al defol git bu evden senin numaralarini izLemek istemiyoruz..kötüsün

    Reply
  43. Tek canselll❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Reply
  44. Cansel ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Reply
  45. Şeydacim… zamaninda aynisini Aybüke ve Elife’de yaptiniz. Ve Yaren, Ayşenur ve Simge’de az değiller

    Reply
  46. Sedat bos eleyin gittin ya en guzel cifti bozuyor zoruna gidiyor elif cansele uyar onun koresi olmaz diye gec bos sedat bunlari elifte senin yuzunu gorucek bossssss sedattt

    Reply
  47. Ayşenuru her gördüğümde köydeki deli Nebahat abla aklıma geliyor oda dönek dönek bakıp böyle anırıyor

    Reply
  48. Şeyda hep beraber Tuğçe’ye yaptınız sıra sıra hepiniz Karma yaşayacaksınız, İlk karma’yı yaşayan kişi de sensin, Hadi bakalım

    Reply
  49. Seyda’nin izleyici tarafindan sevilmemesi ama ayni seyda’nin izleyici tarafindan yuksek oylarla haftanin odulunu kazanmasi ve simge’nin evde kalmasini saglamasi kafamda soru isaretleri birakmiyor degil 🤔🤔

    Reply
  50. Rotinda Luca geldiginde cok mutlu oluyor zaten.. Sonraki gün bu yüzden Bilekle bitiriyor bence… ki aralarinda sifir uyum

    Reply
  51. Ya kusura bakmayın ama Şeyma haklı, baktılar halk Şeyda’dan nefret ediyor kızı harcadılar. Tamam Şeyda çok masum değil ama onlar da kızı harcıyor şimdi

    Reply
  52. Seytanur azapta cayir cayir yaniyor.iste bu film kacmaz . Cay cekirdek .Yalan askinin zdirabini seviyim seytanur

    Reply
  53. Çağrı ve sedati neden elemiyorsunuz milletin iliskidini boozuyo kendi ask yaşıyor inşallah sedatinda başına aynısı gelir

    Reply
  54. açıkçası ne zaman birbirlerini satacaklar diye pusuda bekliyordum uzun sürdü ama beklediğime değdi 😂😂

    Reply
  55. Tuğçe hatırlarsanız demişti ki gün gelecek bir bir foyalari dökülecek seydayi ve ayşenuru görünce direk aklıma o geldi akdkakdkka. Hahahaha ilk kez şeyda tuğçe gibi oldu oh ❤

    Reply
  56. Erkeklerden birisi 2.birisini tanımaya çalışınca ayran gönüllü oluyor .Fakat Şeyma başkalarını tanıyınca hiçbirşey olmuyor bu benim başımı kopartıyor 🙄🙄

    Reply
  57. Simge ve luca hiç olmadı gerçekten. Luca için bir yakıştırma yapamadım henüz ilerleyen bölümlerde ☺️ şeydanın el kol hareketleri ile çok bilmiş konuşmaları beni aşırı rahatsız ediyor onun olduğu sahneleri geçiyorum. Elif Sedat ve luca sahnelerinde gülmeye başladım. Sanki luca ile Buse veya roti daha iyi olacak ndkdkd

    Reply
  58. Aysenurr cok güzel konusdunda kusura bakma sizde az seytan deilsiniz seydaya katiliyorum günah kecesi buldunuz herseyi ona yikiyosunuz dördünüzde aynisiniz sen seydanur simge yaren

    Reply
  59. AYBUKEMİN DEDİKLERİ NASİLDA ÇİKİYO YİYİN BİR BİRİNİZİ!! ŞEYDANUR AYŞENUR SİMGE YAREN HEPİNİZE NEFRET EDİYORUM !! İNSALLAH ELENİRSİNİZ HEPİNİZ !

    Reply
  60. Tuğçenin o kadar aylarca üzerine gittiniz erkekli kızlı bir gün üzerinize geldiler saat olmadan ağladınız güçlüsün kızım tuğçe

    Reply
  61. Sedat elifi kapatmış kız halinden memnun değil bi de üstüne kilo mu aldın diyor, daha önce de burnun doğal olmamış demişti. Özgüvensiz erkek, yanındakinin özgüvenini de düşürmeye çalışıyor. Bu toksikle beraber olmaya devam ederse elifin sonu iyi değil.

    Reply
  62. Boykot mu edelim, disslike mi atalım illa TuğOz’u vermeniz için. *Abi tüm çiftleri veriyorlar, TuğOz yok ya!*

    Reply
  63. Gözyaşlarına mahkum ettiğiniz insanlar vardı bir zamanlar şimdi sizde onları nasıl gözyaşına mahkum ettiyseniz tek tek o gözyaşına mahkum olacaksınız. Yarına kalır yanına kalmaz. Daha bir çok söz söyleyebilirim ama ne yazık anlamazsınız da siz şimdi yaa. İlahi adalet is coming…

    Reply
  64. YILANNUR. artik pılını pirtini topla git hatta toplamadan bedenen uç git yetooo artik. yetooo!!!

    Reply
  65. Şeydaya yavaş yavaş ısınıyorum şu evde olduğu gibi olan, kameralara oynamayan, herkesin yüzüne gerçekleri çat çat vuran halk tarafından sürekli linçlenip yinede psikolojisini koruyan gerçek bir Queen 🔥 deccalnur❤

    Reply
  66. AYTOL’u çıldırtıp o evden çıktıklarında beri hepsinin işi ters gitti 🤪 🤪 Allah verdi belanızı 🙏 hepsi dağıldı gitti😊yaa ne demişler mazlumun ahı çıkar aheste aheste 🎉🎉

    Reply
  67. Maşallah seydanin her partneri de kurgusal şeyler istiyor seydadan acaba Seyda istiyo olabilir miiii

    Reply
  68. Gelmeyecektim ama dayanamadım yine eee Şeyda etme bulma dünyası yanina şimdi seni ağlatan kızları alıp Aybukenın üzerine giderken her sey güzeldi degil mi simdi ağlarsın öyle hakediyosn hem de daha fazlasını ordaki herkes de yaşayacak bunları zevkle görücem

    Reply
  69. Seytannur elife yaşattıklarını yasıyo şimdi kendisi yanlız kaldı herkes ona cephe oldu iyide oldu

    Reply
  70. Demek ki neymiş aybüke haklıymış 😂 kızlar arkadan birbirlerinin kuyusunu kazıp içerde herkes birbirinin yüzüne gülüyormuş iyi ki sevgilisini aldı çıktı şu Canselin Oğulcanın gururunu hiçe sayıp yerden yere vurması Ozanın Tuğçe’ye hep güzel davranıp herkes ona düşmanken kötü yorum yaparken arkasında durmasına rağmen onun zey d olmayacak galiba bir
    şey hissetmiyorum demesi Simgenin Sedat için yapmadığı kalmamışken üç çocuğuyla ortada bırakmış gibi davranırken Luca ya anında aşık gibi konuşup sırıtmasııı Yarenin kameralara çık iyi oynaması her fırsatta Erhanın üstünde tepinen hakaret eden o değilmiş gibi Erhana rest çekip durması ay çok şey var çooook ama bir kaç bölümdür kaos başarılı böyle devamssss

    Reply
  71. Seyda hayatı yalan gerçek yüzü buydu .hemen ağlamaya geçti acitasyon yapior timsah gözyaşları

    Reply
  72. Napıyomuşuz yaşattığımızı yaşamadan ölmüyomuşuzz. Sağğğ gösterim sol vurunca tepetaklak oluyomuşuzzx

    Reply
  73. Seydaya o lafları söylerken de yanindaki kiside çağrı. Çağrı zaten kuyruk acisindan sarmis seydaya dusurmesinin pesinde aysenurda seydaya neler diyor seydayi savunmuyorum hicbir şekilde ama aysenurun kendisi cokmu iyiki bu rolleri kesiyor oynuyorlar gerçekten oynuyorlar seyda kadar Ayşenur da çok iyi biliyor oynamasini

    Reply
  74. sinir olsam da şeydaya üzüldüm dostum diyip deger verdiklerinin senin ustune gelmesi nedir iyi bildigim icin

    Reply
  75. Şeydayı gram sevmem ama haklı hepsi oynuyor. Batuhanın internete düşen ifşalarını da gördük. Yaren ve Ayşenur da zatek Şeydadan geri kalır yanı yok. Yorumlara bakıp Şeydaya tavır aldılar. Şirret oldukları gibi arkadaşlıkları da yok.

    Reply
  76. Oh çok güzel oldu gerçek yüzleri çıkıyor hani bunların hepsi arkadaştı zamanında hepisi birlikte aybükeyle tolgayı iftira atıyorlardı sahtekarlıkları ortaya tekrar tekrar ortaya cikti

    Reply
  77. Sedat iğrençsin ya. Kızı zorla kapattırdın keyifle utanmadan günüm aydı derken Elifin ifadesi hiç öyle göstermiyor

    Reply
  78. Aybükeye yaptıklarınız burnunuzdan bir bir geliyo mutsuz olmanız ve gerçeklerin ortaya çıkması o kadar güzel ki

    Reply
  79. Ya simgenin saçlari kiyafeti bu koz çooooook guzel ya maşAllah❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

    Reply
  80. Şeydanın Batuhanı ifşalasa nolur sende bunları bile bile ilk tanışma yoluna çıkıp bitirdikten sonra daha kaç kere daha tekrar denedin çocukla tanışma yolunu madem dedi uzak durup en başında o zaman dicektin şimdi kalkıpta haklıymış gibi ağlamıcaksın

    Reply
  81. Bilek kız gibi karşı taraftan ilgi sevgi istiyo😂o yüzden ilişki kuramıyo her seye bi karşılık bekliyo🙄erkeksin oğlum sen🤦‍♂️

    Reply
  82. Vakti zamanında hepsinin bir olup tek tek günah keçisi seçip biri üzerine oynayan çok kişi nerde orda haklı algısı oluşturmaya çalışan zorba samimiyetsiz karaktersiz insanlarsınız siz.

    Reply
  83. Şeytannurun ” oynuyorsunuz kardeşim oynuyorsunuz” derken asıl oynayanın kendi olması ve o anda oynaması. Sana zerre üzülmüyorum başına ne geliyorsa hak ettin

    Reply
  84. Şeydanın oynuyorsunuz demesi kadar sinir eden birşey daha yok, abi orda oynamayan tek insanlar şuanda programda yok içeridekilerin hepsi birbirinden samimiyetsiz otursunlar hangimiz birbirimizden daha karayız diye tartuşıvak insanlarsınız.

    Reply
  85. Şeydayı böyle izlerken içimin yağları eridi aybüke yapıyordunuz bunun aynısını hepiniz bir olup inşallah şimdi birbiriniz gerçek yüzünü ortaya çıkarırsınız

    Reply
  86. Düşmanımız bile ağlasa dayanamayız, Şeyda ağlayınca kimse üzülmüyor, aksine herkes keyifleniyor. Çok yazık.

    Reply
  87. Ay bu çirkef canseller erkekler evine gidecek robot tane izin alıyor buda ben izin vermiyorum yapıyor kendini ne sanıyorsa adamsın ayşenur pozitif oyum 1 hafta sana kız helalll

    Reply
  88. Şeyda okey kötü de ayşenur de iyi değil yani aynı şekilde yaren de bunu da es geçmeyelimmmmm

    Reply
  89. Rodiva daldan dala bilegin onu birakacagini anlayinca birakan ben olayim dedi ve yeni gelen luca ya gitmeye hazur

    Reply
  90. Allah’ım Şeyda gitsin artık ya Ben artık istemiyorum Bana samimiyetsiz gibi hiç de merak etmiyorum kısmetse olur Tolga ve Aybüke gittiğinden beri izlemiyorum

    Reply
  91. Manyak mısınız ya saçma yorumlar okıyorum yok Simge Elif gibi gurursuz değilmiş. Sürekli Sedat için adayı olmadığı halde erkekler evine giden dibinde olmaya çalışan kimdi? Aynen çok gururlu hıhı

    Reply
  92. Şeyda ne güzel mağdur edebiyatı yapıyor, ay bide hüzünlü müzik koymazlar mı arka fona 😂 salakmısınız

    Reply
  93. Şu ayşenur şeydayı elemeye yardım etsin kıza söz bi hafta pozitif oy kullanacam😂😂😂 yeterki şu çirkef Elensin ya

    Reply
  94. Şeyda insanları güzel manipüle ediyor sonra da kenara çekiliyor, ona plan kurulmuş ezik durumda kalmış gibi davranıyor

    Reply
  95. Üfff içimin yagları eridi normalde cidden böyle düşünmem ama ayşenurr canımsın bebeğimmmm❤️❤️❤️❤️

    Reply
  96. Şeyda yürücek insan kalmayınca geçen hafta ilişkisi yok diye simge yazılınca baktı ki sıra ona geliyor çirkefliklerine seviye arttırdı. Ayşenur patlatıncada bir ağlamalar bir patlatmalar kiminle ilişkisi bozulsa o burda kalmak için şunları dedi böyle hesaplar yaptı sensin sensin şeydaa

    Reply
  97. Seydanurun aglamasi gercek yuzu ortaya cikmasi cok guzelde ,Aysenur,Simge ve Yarende onun kadar suclu onun aynisi kendilerini melek sanmasinalr 😂

    Reply
  98. Bence şeyda suçsuz insanlar tepki gösterdiği için herkes cephe aldı kıza iğrenç insanlar ya asıl iğrenç ayşenur

    Reply
  99. Bu fragmanda artik kimsenin kafasi kopmamistir aksine arşa yukselmisdir git ötede ağla gııııııııı

    Reply
  100. Ya canseli tutup ne diye zorla götürüyorlar o değer verip sevse zaten kalkıp gider umrunda değil kızın resmen istiyoki Oğulcan köpek gibi koşsun peşimde abarttı iyce

    Reply
  101. Şeyda bu kadar içdən agliyorsa vardır bir bildiyi. Canı yanmayan kimsə bu kadar içdən ağlamaz.

    Reply
  102. Sedat iyi tamam elif e değer veriyor ama şunu da belirtmek lazım ona herkes o kadar kötü yorum yaparken kimseyi canseli aşağıladığı kadar aşağılamadı. Bu olayda Cansel evet hatalı ama Sedat gerçekten diğer bölümlerde de kendi işi için kendi hakkında bişeye okay derken Cansel hoş ama kız en ufacık bi yorum yaptığında sürekli aşağılayarak bağırarak konuşuyor.

    Reply
  103. Çağrı çok sempatik olmuş erhan çok tatlı yaren çok güzel ve güçlü başarılı oğulcan sesin çıksın sevimli batu tarz ayşenur yeni saçları çok iyi konuşmalarını düzeltse daha iyi olabilir simge toparladı fevrilikten vazgeçse şeydanur farklı bakış açıları çok hoş Elif ve rotinda baya güzel ve bilgili saglam duruşları var sedat daha sakin olsa berat iyi bir duruşu var cansel agır ve olgun olsa fevri çokmışlar yapmasa daha kendi için faydalı programda en sevdigim kişi batu eglenceli 🙂

    Reply
  104. Sedat’ın en yakın arkadaşının ilişkisinin içine edip sonra hiçbir şey olmamış gibi “ben çok mutlu oldum” demesi.

    Reply
  105. Şeyda herkes üstüme geliyor diyor ama Şeyda ve herkes elifin üzerine giderken iyiydi karma yaşıyorsun Şeyda

    Reply
  106. Elsed diye bir şey seyretmiyoruz Cansel eryar biraz daha bunları seyredersek onların takipçileriyle devam edersiniz

    Reply
  107. Şeydanın aglamasına hic üzülmüyorum aybükeye yaptıklarını tek tek yaşayacak ama bence yaren simge ve aysenurunda yaşaması lazım o kıza bosuna mobing uyguladılar iki yüzlüler

    Reply
  108. Ayşenuru onca terbiyesizce konuşmasına kimse birsey demiyor ama şeydanura yine yağdırıyorlar tamam seydanuru sevme ama bu kadar da kör olma

    Reply
  109. Ya artık gönderin şu şeydayı iğrenç birini getirmissiniz hastaya o normal biri gelsin artık seviyesizlesti

    Reply
  110. ay hic sarmio bu nasi bi oyunculuk ogulcan cidden cok komik bide hep gunluk seyler cok sıkıcılastı

    Reply
  111. Ortaklık bozulur böylecee belliydi abi zaten noldu Seyda nasıl oluyormuş herkesin bir anda üstüne gelinmesi

    Reply
  112. Ayyyyy o kadar huzurlu kiii bu fragmannnn Allahımmm şeydanin bu halleri cok huzur vericiii🎉🎉

    Reply
  113. Şeydanur Luca’ya yürümek için Ayşenur, Yaren ve Simgeyle arasını bozmadıysa bende hiçbir şey bilmiyorum. Enişteci ya.

    Reply
  114. herkes şeydanın ne olduğunu o kadar iyi biliyor ki, en ufak bi araları bozulunca gerçek yüzü çıkar işte böyle

    Reply
  115. Oğulcan sana müstehak koca oğlan bırak şu çitlenbiği havası paris kendisi şırnak karakteri mardin

    Reply
  116. Şeyda hadi oradaki insanlar oynuyor tamam e bizde izliyoruz kızım her şey belli senin karaktersiz olduğun aşırı belli yani

    Reply
  117. Herkes Şeydanın ağlamasına sevinmiş ama kızın haklı olduğu konular da var siz sürü psikolojisi ile hareket ediyorsunuz tamamen

    Reply
  118. Tuğçe çok doğru söylemişti bir gün gelecek hepsinin maskesi düşecek 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    Reply
  119. olm seydayi kimse sevmiyormus megersem bir tek ben seviyorum 2 yil zor hayatta kalicak aysenuru koruyorsunuz surda teyze bi git allah askina

    Reply
  120. Şeydanur’u kötüleyen yorumları beğenmekten artık parmağım yoruldu. Hepinize teşekkürler.

    Reply
  121. Yaren Ayşenur seydayla arkadaş ayağına iyi oynadı bu karakterde biri haketti ztn elenmen dileğiyle şeydanur

    Reply
  122. Şeydaya biraz fazla mı yüklenildi diye düşünüyorum. Sevdiğim biri değil ama Ayşenur’un haksız olduğundan eminim. O tayfa komple güvenilmez zaten. Roti de cidden masum, gözyaşlarını siliyor

    Reply
  123. Ah Ayşenur ah geldinizmi Aybükenin lafına ohh iyi oldu hani samimi arkadaşdınız Kurban olduğum Allahım gösteriyor işde

    Reply
  124. Şeyda artık lütfen elensin
    Sırf Elif Sedat ve Luka için izliyorum
    Evde ki tek gerçek ilişki Aytol du aytol gitti onun tek gerçek ilişki Elif Sedat ilişkisi
    Bunlar benim düşüncem

    Reply
  125. Şeydacım ağladığın için o kadar üzgünüm ki şuan çiftetelli mi yoksa kolbastı mı oynayayım karar veremiyorum 😂🎉

    Reply
  126. Ay Ayşenur seni o şopsuz alnından öpmek istedim helal kız ağzına sağlık laps laps her şeyi söyledin ya valla 500 gr kadar eridim

    Reply
  127. Ayşenur ve Şeyda’yı izlemek için bu kadar heyecanlanacağımı sanmazdım. 😂 yeni bölüm acil gelsin.

    Reply
  128. Durduk yere bilek ve simge neden iftira atsın? Haklı olan bi insan asla bu kadar çırpınmaz, çünkü kendinden emindir zaten. Şeyda çok şüpheci bi insansın üzgünüm

    Reply
  129. Ayşenur doğruları söyledi tamam fakat düne kadar Şeydanur arkada söylediklerini söylemedim dediğinde, Ayşenur Şeydanur’a destek verdi. Yani Şeydanur’a samimiyetsiz şeytan rolü çizerken kendisini de ifşalıyor aslında

    Reply
  130. şeydanur şeytanligini fark ettikleri icin oynuyosunuz diye bahane uydurabilirdi ancak hahahajajajajahahagag

    Reply
  131. Rotinda yanlış kişinin gözyaşlarını siliyorsun baby kiyda köşede dedikodunu yapana ellerini yazık etme

    Reply
  132. Ben bir izleyici olarak .şeytanın kötü niyetini gördüm. Ayşenur sen nasıl göremedin şimdiye kadar

    Reply
  133. Ayşenura sadece bu bölüme özel pozitif basmaya gidiyorum çünkü bunu fazlasıyla hak etti aşxösşxmwpsls böyle bir şey yapacağım aklımın ucundan bile geçmezdi ama hayat işte

    Reply
  134. Herkes şeydaya yüklenmiş evet suçlu ama şurda dediği laf doğru, siz çok mu temizsiniz?. Katılıyorum kimse masum değil bir kaç gün önce arkadaki lafları buraya taşımam diyen ayşenur aybüke ile şeydanın laflarını bir bir söyleyen insan, oda stratejik düşünmese bu bölüme kadar orada olmaz zaten adayı hiçbir zaman olmadı çünkü burda bir de ilk bölümde şeydanın söylediği lafı 80 bölüm sonra dile getirmesi de cabası kimse kusura bakmasın ayşenur elenmesi şart

    Reply
  135. Ayşenur şeydaya iyiki söyledi hak veriyorum ayşe nura o gözyaş lar yalan göz yası orada kendini sıkıyo şeyda rotindada tek 1 arkadaşı varmış gibi göz yası nı siliyo 😑😑

    Reply
  136. Айшанур ,,,, супер ,,,, киз ,,,син офарин сабахтан сана лайк басиëрум 1000000000000* лайк* сана.

    Reply
  137. Ya seyda sakamisin sen herkes aybukeye cephe aldığında niye susuyordun da aynı şey senin başına gelince yalnızlıktan korkup car car bağırmaya başladın sen böyle ağlamaya devam et orda kalmayı başarırsın belki

    Reply
  138. Şeydanurun bu halini görünce içim parçalanıyor ağlıyorum bu hallerini görmemek için elenmesini diliyorum 👋👋

    Reply
  139. Aybuke şeydanin gerçek yüzünü görüp söylediğinde ve konuşmayı bıraktığında tüm ev halkı aybukeye cephe aldı ama şimdi herkes aybukenin en başta gördüğü seydanin gerçek yüzünü teker teker görüyorlar

    Reply
  140. Herkes ne guzel ektigini biçiyor:D sadece sedatin iliskisi guzel, cunku elif sedati seviyor ve sedat elifi guzel buluyor.. iste olay bu kadar basit:D davul dengi dengine

    Reply
  141. Bilek karşısına geçip şöyle bir sarsıp kendine gel demek isteyenler🤦‍♀️🤦‍♀️ rotbil nasıl harcanır😭😭

    Reply
  142. Bilek cim lafların nereye gittiğine dikkat etmiyorsun. Kadınlar kırılgandır senin kanka grubundakiler gibi herşeyi gırgıra vurmaz. Ilişkilerinde karşındaki kıza sahip çıkmıyorsun. Neden bilmiyorum kavga, tartısmadan kaçınıyorsun. Sen rorindaya sahip çıksaydın evdeki kızlarla arasını düzeltmede yardımcı olsaydın. Kız bu kadar yalnız kalıp sana sarmazdı. Herkes roti ye yükleniyor sen kızı savunmuyorsun. Roti mutlu olamazsa seni nasıl mutlu ettin? Herşey karşılıklı. Bu kız senden sadece sevgi ve ilgi beklemiş. Bazıları gibi maddi beklentileri bile yok. Roti ye saçma sapan yakıştırmalar yapıyorlar tepki göstermiyorsun . Ilişki yaşadığın kızı sahiplenip savunmadıģın sürece mutlu olamazsın. Aklını geç olmadan başına alsaydın bu mükemmel çift bitmeseydi. 😢😢😢Rotbil💔💔💔

    Reply
  143. Rotbil neden ayrılmış kafamda deli sorular. 🤔🤔 karşılıklı hatalar mı yaptılar. Ne oldu da bu güzelim çift bitti ya. Kim harcadı bu çifti. 😢😢 rotinda yeni gelen adayı beğenince mi bilek ten uzaklaştı. Çok merak ediyorum ayrılık nedenlerini. Bilek e boşyere mi yükleniyoruz.

    Reply
  144. Ayşenur da Şeydanın sevilmediğini görmüş seyirciye oynuyor sanki kendisi çok masummuş gibi !!!

    Reply
  145. kız seydanur senin yaren için soledigin şey yelize sosyal medya fenomeni Berkay bile doğruladı kulağıyla duymuş sende yemnler ettin yaren ve Ayşenura kırmızı odada yuzkesince yani demem o ki sen tam bir yalancısın bu konudada Ayşenur doğru sen yine yalan konusuon

    Reply
  146. Şeyda elensin ya lütfen valah çok sahte çok itici onu bırak abi çok kıskanç simgeyi bile kıskandığı AP açık belli yani

    Reply
  147. Oğulcan eğer baskın bi karakter olsaydı cansel peşinde dolanıyordu ama ezik olduğu için ezim ezim eziliyor programdan çıkınca kimse ciddiye almaz bile bunu birine öte git diyemez dese agzinin payını verirler bunun herkes zavallı olarak görüyor çünkü

    Reply
  148. Sinirlerim tepeme geldikçe 2:58 den açıp şeydanın ağlamasını izleyip modumu yükselticem ohhhh

    Reply
  149. Bi şey söyliycem seydayı sevmirorum amma aysenur ve yaren birlik olub aynılarını aybukeyede yapdı aybuke dayanamadı şımdıde seydaya yuruyolar

    Reply
  150. Şeydanın kavga ettiği herkesin linçleneceğini düşünmesi ama sadece kendinin linçlenmesi jdjdndkdnxm

    Reply
  151. Seydanur yapiyo yapio sonra “oynuyosunuz iliklerinize kadar oynuyorsunuuuzz” diyo. Peki ok, sen napiyosun?

    Reply
  152. SEYDA OYLE AGLASIN KI DUNYADA YASANAN TUM SELLERDE AKAN SULAR KADAR GOZ YASI DOKSUN HEP AGLA INSALLAH

    Reply
  153. 80 bolumdur bu proqrami takib ediyorum bi kisinin Şeydanuru desteklediyini goremedim, kizim yazik sana hic sevilmemisin hatani baskalarinda arama bi don kendine bak.

    Reply
  154. Şeydanur millete mahalle ağzını empoze edip kendi diksiyonuyla ön plana çıkmaya çalışıp oynayan en başta sensin asko

    Reply
  155. Şimdi anlıyorum ki oradaki tek gerçek aşk aytol Muş… Hepsi orada kalabilmek meşhur olabilmek adına sevgili ilişki numarası yapiolar. Hepsi de oynuyor inanmıyorum artık ben samimiyetsiz hepsi de

    Reply
  156. Şeydanur yaren ve ayşenurun koltuğunun altına neden girdin daha fazla o evde kalmak için sen onların yedek canısın tabikide seni kullanacaklar

    Reply
  157. Ahhh ne oldu şeytannur Cansel elif ve tuğçeye yaptıklarının karmasını yaşıyor gibisin. Herkes umarım Cansel’in dediklerine gelmiştir Şeyda samimiyetsiz diyordu ilk başından beri

    Reply
  158. Eeee ne diyoruz seydacim zamanında yediğin hurmalar şimdi seni firmalar etme bulma dünyası Elif’i aglattiniz etmedigin kalmamisti noldu şimdi gurubunuz birbirine girdi hungur hüngür ağlıyordu. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste seydacimmm daha çok aglican elenmen dilegiyle

    Reply
  159. Şeydanuurrr nolduuuu canımmm hepiniz aybüke’ye yapınca Elif’e yapınca iyiydi size sıra gelince mi işler oyun oldu.. En güzel yanı da nedir biliyormusun siz başkalarının ayağına sıktınız flan ama şimdi 4lü olarak Ayşenur simge yaren şeydanur olarak birbirinizin ayağına sıkıyorsunuz ya işte bu çokk güzel oluyor.. Darısı enn yakın zaman da simgeye

    Reply
  160. Şeyda miğdem bulanıyor artık seni gördükçe sen olduğun için izlemek istemiyorum ya Allah seni kahretsin ya git artık eleyin şu kızı ya bozuyo abi programı

    Reply
  161. Seydanin yalansiz bi gunah kecisi buldunuz yalan söylüyorsunuz demesi ve surekli aglamaya baslamasi sal seyda bu numaraları zaten her hafta yaren ve surusu kendi elenmemek icin baska birinin ustune gidiyolar bence ilk basta senin ustune gelmeliydilerde zaten gec oldu bu yani ilk elenmesi gerekenlerden biri sendin senden oyuncuda olmaz bu arada o kadar kotu performans

    Reply
  162. Ya bu neee birde şeyda ağlarken arkaya hüzünlü fon koymuşlar ahchahupipye bu kız konuşurken kendini İlber Ortaylı sanıyor herhalde girdiği tripler beni öldürüyor manaahlela

    Reply
  163. Şeydanur şimdi mağdura oynama. Erkekler evinden çıkınca Ayşenura diyosun ki şimdi başlasın oyun. Ne saçmalıkla ağlıyorsun. Ne güzel ki ağlamayıda Hakk ediyorsun.

    Reply
  164. Ayşenur resmen sosyal medyadaki insanların tepkisine göre davranıyor ve ekmeğini ordan yemeye çalışıyor. Yarenden başka herkese bu şekilde

    Reply
  165. bunlar neyin kavgasını veriyo sen temizsin sen değilsin diye? hepsi aynı b0kun laciverti,al birini vur ötekine,5 para etmez tipler popüler olma hayaliyle şekilden şekile giriyo

    Reply
  166. Ayşenur linçlerden dolayı şeydaya yükleniyor ama bilmiyor ki biz ondan da eşit derecede nefret ediyoruz

    Reply
  167. Seyda neden tanisma yoluna girdigi erkekleri surekli patlatmaya calisiyor once serdar sonra cagri simdi de batu mu

    Reply
  168. elif ağlarken dalga geçenler onun gördüğü zorbalığın çeyreğini görmeden dökülmeye başlıyor

    Reply
  169. Rotinda ilk geldiginde ogulcani istedigini soyleyip ogulcan ile cansel birlikte oldugu icin bilek ile birlikte olup ogulcan ile canselin arasi bozulunca bilek ile ayrilmak istemesi beni kafami kopartiyor

    Reply
  170. Ayşe seni sevmezdim Ama bu bölümde tuttum seni kız 🎉 şeyda hak etti.Tugcem ve Canseli çok üzdü o yılan

    Reply
  171. Aysenuru cok sevmem ama seydayi aslamasi Allah im cok hoşuma giti böyle resemen icimin yaglari egridi

    Reply
  172. Şeyda’nın ağlamasına zerre üzülmüyorum hakettiğini yaşıyor, gerçek yüzün ortaya çıktı sonunda

    Reply
  173. Sedat Elif le ilk tanışma yolunda iken gerçek sevgi yaşamak istiyorum ne elifi çöp etmek istemiyorum genç güzel bir kız diye haykırdı herkes alay etti gelinen sonuç buuuu kurgu veya değil bunca olaydan sonrasiiii

    Reply
  174. Ya Şeyda’yı sevmiyorum ama madem böyle şeyler vardı Ayşenur bunları neden daha öncesinde söylemedi neyi bekledi

    Reply
  175. İnşallah şeyda gider artık bıktım yani
    Kısmetse olura sırf şov yapmak için gelmiş 😒😒

    Reply