ivirzivir Yükle

Filmi Birde Böyle İzle | Kendi Çapında Komik Montaj #2

teşekkürler

Bunlarada Bak!

199 Yorum

  1. 0:00 DIE ANTWOORD – BABY’S ON FIRE
    0:06 The Immigrant Song- Led Zeppelin
    0:15 Eva Simons – Bludfire
    0:40 The Dictator – The Next Episode
    0:50 Gesaffelstein – Viol
    1:05 Yam Nor – Beautiful Business (No Hopes Remix)
    1:23 Gesaffelstein OMEGA
    1:30 Dr. Dre – Still D.R.E.
    1:41 Hans Zimmer – No Time For Caution
    2:21Kendrick Lamar – M.A.A.D. City

    Reply
  2. Şu troll kafayı koyma aq yemin ediyorum çıldırıcam one öyle onun dışında fena değildi ama daha iyisini yapabilirdin

    Reply
  3. Montajlar güzel ancak aralarda bulunan geçiş efekti gereksiz hatta bir süre sonra kanser etmeye başlıyor. 1.videodaki siyah geçişler daha güzeldi . Genel olarak kaliteli içerik elinize sağlık

    Reply
    • Tüm şarkıları yorum olarak belirttik.Bakıp istediğiniz sahnenin şarkısına ulaşabilirsiniz.

      Reply
  4. Bence güzel olmuş eline sağlık seni aşmış dostum müziklerin remix olanların isminde verirsen sevinirim

    Reply
  5. Komedi oranı %0. Hiç gülmedim. Aşırı saçma ve gereksiz bir montaj olmuş. Ama emeğine saygım var.

    Reply
  6. bir anda aklına bludfire gelip dinledikten sonra lan bu şarkı neredeydi diye düşünüp bunu açan varsa bi like

    Reply
  7. 1:05 izlemistim bunu cadılar falan vardı adı neydi la ? Hatta devasa obeze bi cadi vardi çocuğu yiyip s.ciyodu kutsanmis vs oluyordu

    Reply
  8. Troll efektinde ayni fikirdeyim. Koymasan daha iyi olur. 2. Filmin ismi nedir acaba? Eline sağlık.

    Reply
    • ASSASSIN’S CREED X istiyorumki değil *istiyorum ki*. nolucakki değil *ne olacak ki*. Hiçbirşey değil *Hiçbir şey*. Tamam bu sondu.

      Reply
    • AK Warrior34 gıcık olayını anlamadın ama neyse. Demek istiyorumki yalnış yazsam nolucakki? Hiçbirşey olmuycak bi fark olmayacak Türkiye olduğu gibi kalıcak

      Reply
    • ASSASSIN’S CREED X Kardeşim güzel Türkçemizi düzgün kullan, ben de sana karışmayayım. İstediğin kadar gıcık ol, banane.

      Reply
    • AK Warrior34 ya valla gicik oluyorumya. Sanki böyle yaptıgınızda Türkiyeyi kurtarıcaksiniz. Yeter valla yeter

      Reply
  9. 15. ve 25. Saniyeler arasındaki 2. Olarak gösterilen filmin ismini biken yazabilirmi acaba?
    Ve şu harry potter’daki çıkan sarışın hangi filmde oynuyor ( film ismi )

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login