ivirzivir Yükle

Doya Doya Moda 144. Bölüm Fragmanı | BÜYÜK SÜRPRİZ

teşekkürler

Doya Doya Moda 144. Bölüm Fragmanı | BÜYÜK SÜRPRİZ

Bunlarada Bak!

169 Yorum

  1. Bu erkekler niye geldi şimdi. Eskiden tek kızlar vardı ve çok hoştu erkekler Allah için gitsin kötü yorum olsun diye demiyorum Kemal bey gidince bi çok şey değişti ztn🤦🏻‍♀️

    Reply
  2. canım değsin ceren zaten tarzın yok neden geldinki özde ve rabia senden daha tarz ve daha güzeller ama sen bu yarışmayı güzellik yarışması mı sandın ,hayır canım bu bir moda yarışması soyliyim yani ve bu yarışmada şansla kalıyorsun sadece canım😪🤣🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻

    Reply
  3. Birben o ne ya. Gülşahın normalde Birben’e 1 vermesi lazım. Sürekli diyorki ben evde takma kirpiklerim topuklularım. Bir insan evinde öyleyken pijamayla durulur mu. Yaratıcı olmaktan anladığı bir tarz yansıtmayan takım pijama(!) Bravo çok yaratıcı ve tarz

    Reply
  4. Çünki Baxaryñ orda kalıp şampiyon olmasa da idare etmek üçün elenmiyor diye düşünüyorum 🤔🤔

    Reply
  5. Gülşah’ı severdim ama o önceden di kadın tam bir ruh hastası “UĞURKAN EREZ” kimse senin gibi olamadı

    Reply
  6. Anlamiyorum bahar herseyi yapiyor rabia bi hatasinda diskalafi olmusdu neden o olmuyor haksizlik bence

    Reply
  7. Final üçlüsüne kalacak yarışmacılar 1.Rabia Beyza ağca. 2.Özde karacan 3.Birben Dilan çoşkun ve şampiyon olacak yarışmacı betülden sonra allah izin verirse Rabiş Beyza ağca ablam olacak

    Reply
  8. GÜLŞAHTAN BIKTIK GERÇEKTEN CERENE YAPTIĞI HAKSIZLIKLARDA PUANLARDA AYNI ŞEKİLDE RABİAYA YAPIYOR GÜLŞAH GİTSİN İVANA İYİKİ GELMİŞ ÇOK ADALETLİ AĞIR BAŞLI GÜZEL BİR KADIN

    Reply
  9. Ahmetle erhan daha dün ıstagramdan canlı yaysın yaptılar yaa kanka kardeşim hani enson adnana kualisyon kuruyolradi adnan önce mi davrandı noldu yaa

    Reply
  10. Şu Gülşahla Bahar aynı kafada. Ikisi de göz önünde olsun diye, saçma sapan şeyler yapıyorlar

    Reply
  11. Yahu hepsi 5 veriyor evde bende 5 veriyorum
    Ivana çıkıyor abi bişey buluyor 4 veriyor 3 veriyor aaa doğru diyorum , kadının mesleği buymuş gerçekten Gülşah yarışmacılar ona benziyosa 5
    Seray gözünü rahatsız etmediyse 5 Uğurkan kusurları kapalıysa 5 veriyor
    Ivana olması gerekeni söylüyor bu kadından önce ne izlemişiz biz evdeki ben bile körleşmişim bunların yüzünden

    Reply
  12. Geçen sezon pantolon ceket etek elbise tiriko sıklıkları yaparlardı şimdi hep elbise başka birşey yok özdeninde işine yatıyor hep elbise olduğu zaman haftada iki kere siyah giyiyor özde

    Reply
  13. Gülşah adaletsiz özde kendini kilolu gösteren bir kıyafet giydi ona iyi puan verdi taş gibi cerene 1 verdi ve orada en iyi olan cerenle rabia birde onu modacı yapmışlar

    Reply
  14. Şu gülşah ve seray dengesislere biri oturmayı öğretsin saygısıslar o nasıl oturma şeklidir

    Reply
  15. Gülşah Adnanı kıskanıyoooooo.Ceren 1 verilecek kadar asla kötü değildi.sen terzi isen bende terziyim göz var izan var dedikodu üzerinden para kazanmak isteyen kanallar kay betmeye mahkumlar😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

    Reply
  16. Tek beğendiğim emre aferim oğlum sana çok twrbiyeli bir evlatsın orada sakın bunlara uyupta seviyeni bozma oğlum çok beyefendi seni yetiştiren anneye babaya helal olsun çok güzel bir evlât yetiştirmişler sakın bu delilere uyma

    Reply
  17. Baharın orda ne işi var sürekli mini ve dekolte başka bir şey yok kemal gideli sirke döndü bahar kendi kararlar alıyor jüriye hükmediyor kızlarda artık giyinemiyorlar sacmaliyorlar 1.sezon çok güzeldi kıyafetlerde kızlarda

    Reply
  18. Adnan ve ceren çok iyi ler yuhh.bence çok iyi oldu o yancı birbeni mağaza ya almadı.rabia olsa üzülürdüm ama Birben olunca sevindim .

    Reply
  19. Artık bakmıyorum jurilere gıcığım hep baharı kolluyorlar ne çıkarları var ki tutuyorlar anlamıyorum Artık baharrrrrr gitsin yaaaaaa

    Reply
  20. Gülşah 5’lik Cerene 1 verdi kızcağızın emeğine yazık en güzeli Ceren olmuştu oysaki…..sırf kolye almasın diye yaptığı olmadı 👎

    Reply
  21. Yakında Gülşah hanımda kaçar Ivana ekaldi herkesi hiç beyenmiyor şaşırdı yarisanlar kemalbey varken herşey daha güzeldi

    Reply
  22. Reytik uğruna bırakıyorlar baharı buradan çileden cikiyorum seyrederken önceden daha güzeldi her lafa atlıyor tutamiyorlar baharı

    Reply
  23. Birde diğerleri benzeri kıyafetleri bı iki kere giyse kendini tekrarlıyosun diyorlar. Bahar sürekli aynı tip giyiniyo kimsenin bişey dediği yok

    Reply
  24. Ceren bu hafta normal giyinmeye başladı. Adnan onun için kıyafet seçir. Ceren sen kimsin mağazayı kapatırsan………

    Reply
  25. Ya juruller bu program büyük beden hanimlar nasil giyinir degilmi ben baharin giydigini çözemiyorum saka gibi

    Reply
  26. Gülşahın evine gidiyorısun çok sıradansın gülşah kim ya marko paşamı
    Yokss mısıra sultanmı ivananın yanında neyapacsğını şsşırdı kıskançlıktan ivana
    Çok hsnımefendi davranıyor. İvana onu hayretle seyrediyor. Ams gülşahı bence sevmiyor. Bunun bu hali ne diye bakıyor.

    Reply
  27. 0:25 birbenin yalvarıyo gibi kapatmayalım demesi🤣ama ceren de hemen kapıyı örttü suratlarına birax ayıp oldu

    Reply
  28. Valla program güzel gidiyor eğleniyoruz ama size bir hafta veriyorum birben Rabia yı özledi onunla konuşma çabası içinde

    Reply
  29. Şu geçirmez kumaş sanırım o yüzden yapmış bunu da ne gerek var , show içinse gerçekten hiç güzel bi show değildi Gülşah Hanım . Öne çıkmak için şöyle yapma Allah aşkına yaaa

    Reply
  30. Burası bir moda yarışması saçma sapan şeylerin yeri değil modadan hariç her şey var sitilinizi değil çenelerinizi yarıştırıyosunuz bence öyle değil mi

    Reply
  31. YA BİR KERE GÜLŞAHIN KİYAFETLERİ ÇOK İĞRENÇ ELLEN SHOW DA ALAY ETMISTILER KI HER PROGRAMDA TÜRKLER ABIYE GIYINIYORLAR DIYE , NOLUR GÜLŞAHA BİR STİLİST TUTUN

    Reply
  32. Ya varya sanki Uğurkan beyi zorla yarışmaya gönderiyorlar adam oturduğu yerde sönüyor uykusu geliyor

    Reply
  33. Gerçekten Rabia ve cerene haksızlık yaptığını düşünüyorum Gülşah hanımın yani bilmiyorum ama ve ivana on plana çıktığı için biraz kıskanmış olabilir onu çünkü iyi izleyin bu bölümden on cekinde baştan aşağı bir değişik bakıyor sanki

    Reply
  34. Sürekli gülşah hanım bunu şunu kayiriyor diyorsunuz fakat diğer jüriler kayirmiyormu sanki . Kimin hangi yarışmacı zevkine hitap ederse onu kayirir. Seray çok açık net ceren ve erhanci , uğurlaan ayşegül rabia batıcanci ivanada sanki ceren ve emreci .gülşah hanım neden baharcı ozdeci ve ahmetci olmasın. Ahmet bahar komikler birben. De öyle Emre çok tatlı .ayrıca bu bir reality show maksat eğlendirmek herkes hanım hanım otursa izlenmez .

    Reply
  35. Suyu normal gibi döktü Gülşah Hanım sonrada aaaa gitti mikrofon dedi
    Dökmeden önce aklına gelmedi miii
    Aaah Kemal Doğulu burada olacaktında Gülşah Saraçoğlunu engellicektin nerelerdesin ya bir gün sürpriz yapta gel herkes sevinir 💙❤💙❤💙

    Reply
  36. Bu Cerende kendini bir sey sanir su siralar. Cok iticisi Ceren. Bir tarzinda yok..olsa ne yaparsin..

    Reply
  37. Gülsahla Seray, Ivanayi nasılda kıskanıyor 😀 bir de her seferinde Ivanayi Türkcesiyle gömeye calisiyorlar, hic hoş degil!

    Reply
  38. Ceren ozdeye diyordu magazalara bizi aldirmiyor diye ozde boyle bir sey yapmamisti ama ceren goze soka soka yapiyor ayni seyi hediye olayinda da yapti hediye alinca kendinden geçiyor simdi.ne gorgusuz bir kiz.

    Reply
  39. Benim dediğimi seray ve Gülşah hanımda dedi 143.bölümde Ahmet Ceren’i kıskanıyormusun hep ondan bahsediyosun diye konuyu hep Ceren’e getiriyor iltifat edip bakmalar

    Reply
  40. Gülşahın özdeyi şampiyon yapma çabaları, serayın ön planda davranması,36 beden ünlüyü sırf 2 kilo aldı diye büyük beden yarışmasına sokmanız … Kabul edilir gibi değil!

    Reply
  41. Cidden baharın 42 beden olduğuna inanan varmı? Ben 40 bedenim daha fazlayım
    Ayrıcaa: İVANAĞĞ çok güzelsin meleğim 💗✨

    Reply
  42. offff zombi bahar.. içinden içinden konuşan ceren bir okadarda negatifsiniz nolacak haliniz gidemedinizde!

    Reply
  43. Yeminle hepsi kıskanç bunların ivana yi kıskanıyorlar ayıp ayıp sanki modacılar 😠kadına kemal diyorlar

    Reply
  44. Rabişim bir numara 🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿♥️🇦🇿

    Reply
  45. birben ne giymiş öyle bide bayılırlarsa bende gerçekten bayılacam hangi insan akşam yemeğine pijamayla gider birben devrelermi yandı

    Reply
  46. Yani arkadaşlar her şeyden bir şey cikaryiyorsunuz . Kendiniz sanki hiç kimseyi kiskanmadiniz . Yani gülsah abla çok başarili ve dürüst zaten kiskansaydi söylerdi bu arada bütun jürülerimiz cok guzel ve cok dürustlet

    Reply
  47. Gülşah izlensin diye merak edilsin neden döktü acaba hemen izlemeliyiz asla kaçırmamalıyız dikkat çekmek içinde yapmadı değil yani

    Reply
  48. Yarışmacılar delirttiler sonunda gülşahı ben olsam daha beteri olurdu bi de elbise su geçirmez galiba 😂😂 sonra da Aaaa Aaaa mikrofon gitti piskopos idolüm🤣😂

    Reply
  49. Ceren iyi yaptın O Birben’e kapıyı kapatmakla👍😎…ve Gülşah neden su döküyorsun ki üstüne kendini küçük düşürmüşsün yani.Ve büyük sürpriz ne tam olarak?😅bir de Birben ve Erhan hangi jüri üyesinin evine gidiyor bilmiyorum ama evine pijama partisi yapmaya gidiyorlar herhalde.😂

    Reply
  50. Konseptler cok sacma yahu, eskiden ne guzel “kaz ayagi “ veya “ceket SIKLIGI’ konseptler veriyorlardi… simdi sasirdilar

    Reply
  51. Gerçekten Gülşah’ın Ceren ve Rabia ile sorunu var ciddi Yani hadi rabianın fanları yüzünden ona biraz düzeltti kendini ama Ceren’e hala aynı.Ayrıca ivanayı kıskandığı çok belli.

    Reply
  52. Kafayı yedi qaliba Gülşah hanım. Valla bende öyle yarışnacılarla bir arada olsam daha kötüsü ola bilirdi

    Reply
  53. ivana geldiğinden beri gözler ivanadaydı gülşah arka plandaydı ama gülşah dikkat çekmek için yaptı küçük bebekler gibi

    Reply
  54. Seray allah aşkına ne olursan ol git şu programdan bişeyden anladıgın yok anlıyormuşsun gibi davranma

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login