ivirzivir Yükle

Çarpışma 8. Bölüm 2. Fragman

teşekkürler

Bunlarada Bak!

359 Yorum

  1. 8 serisi, dizi için belirleyici olacak. Hepinize televizyonu perşembe günü 20: 00’de kanalda gösterme

    Reply
  2. Veli ölsün gitsin be .Sanki çok yakışıyor diziye de başrollerde oynatiyorsunuz. Artık yeter bu veli ölsün çıksın diziden . Başka konular bulun zırt pırt o olucek bu olucek.

    Reply
  3. Böyle kaliteli bir dizi böyle bir oyuncu kadrosu nasıl izlenmez… Gerçi bizim millet entirika veya töre olmayan dizileri izlemiyor unutmuşum.😩

    Reply
  4. Cukrun içine cumali eti bi tek severek izlediğim dizi çarpışma kaldı bunuda icne etmesinler😏

    Reply
  5. Türk Dizi sinema sektöründen neredeyse hiçbirşey izlemem.
    Ama bu dizi beni tatmin ediyor , kurgusu , senaryosu gayet başarılı 👍🏻

    Reply
  6. Lan Veli sen muallim misin sınav yapıyosun? Haydii. Yorumu beğenenlerin denize sıfır evi olsun. Şimdiden teşekkürler 😁

    Reply
  7. Yani Veli şimdi Zeynepi, Cemreyi, Aylini, Merali, Yakupu ve Keremin annesini mi kaçırttı? 😱😱

    Reply
  8. Veliye hak veren net aptaldır adam Uyuşturucu satıcılığı yapıp ailesini fidye ediyor sonra boş boş ailesini elinden aldı diyorsunuz

    Reply
  9. Veli öyle çok büyütüyorlar ki veli şöyle zeki böyle kurnaz ama sonunda saçma bir şekil de karşımıza çıkıyor senaryo çok kötü gidiyor final kapıda diyebiliriz

    Reply
  10. bu dizi gereksiz yere reyting savaşı veriyor, bir sahnede elçin ile kıvanç’ı tarkan’ın hüp klibindeki gibi öpüştürsünler, çukurova mukurova dinlemez kimse.

    Reply
  11. Dizi iyi, güzel, hoş da. Sanki her şey çabuk gelişiyor:
    1.Cemreyle Kerem ne ara bu kadar samimi oldular?
    2.Cemre babasının mafya avukatı olduğunu, nişanlısının onu üvey annesiyle aldatdığını, vidyoyu vs. gördü.
    3.Zeynep kızını buldu. Kadirle eskisi gibi oldular.
    Bu bölümde de Cemre annesinin nasıl öldüğünü öyrenir ve Kadir de annesiyle görüşür.
    Ben final kokusu alıyorum-9.bölüm final olur.

    Reply
  12. Bu bolum super 🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒azarbaycandan izleyen varmi ?? Izlemeye deyer superdi ❤❤🖒🖒❤❤

    Reply
  13. Valla bir anda Zeynep ölecek sandım…Show Tv de instagramda yeni bölümün fotoğraflarında her fotoğraf Zeynep vardı…bunu bir karakter öldüğünde yapiyorlar 😫

    Reply
  14. Böyle güzelim bir dizi birkaç bölüme biticek bence ratinglerde hava durumunu bile zar zor geçiyor böyle bişey nasıl oluyo bu diziyi seven insanlar internetten mi izliyo herşeyi vallahi çok yazık böyle bir dizi çöpe gidicek

    Reply
  15. *Ne olur kvacl gözel dizi’lerde görmek istiyoruz Gümüw Ask’l memnu Cesur ve Gözel Kibi dizler asabi karakterler yakwmiyor*

    Reply
  16. Allah aşkına şu dizinin günlerini değiştirinde reytingler boşu boşuna düşük olmasın lütfen salaklar çukurova izlio

    Reply
  17. Hak edenin hak ettiği değeri görememesinin bir örneğidir bu dizi, reytinglerin düşük olmasını aklım almıyor.

    Reply
  18. Lutfen! Rica edirem! Türk arkadaşlarımız! Bakin nolur yalvariram bakin. Dizi final yapmasın. 😭😭😭😭😭

    Reply
  19. OMG 🤯🤯🤯🤯waiting the translation….this episode looks like will be epik😱😱😱🤯🤯🤯😍😍😍😭😭😭

    Reply
  20. Keremin annesi ölcek bu bölümde. Bizi fena bölümler bekliyo. Önümüzdeki tek sorun reyting oda hallolur İnşallah. Bizim dalga geçtiğimiz araplar bizden daha akıllıymış onu anladım en azından çomar gibi Çukurova izlemiyolar.

    Reply
  21. 😍😍👍👍cok guzel duygusal bir bolum olacak mendileri hazilayin Ayrica final olmayacak Boyle kaliteli işler her gün gormuyoruz

    Reply
  22. Yaa Allah askina su bizim hikayenin neyin izliyorlar super dizi Carpisma reytig kurbani olmaz insAllah

    Reply
  23. Demir elini kana bulayacak gibi duruyor. Bu kişi de büyük ihtimal Keremin annesi olur. Ama genel olarak Keremin annesi ölecek düşüncesi var herkeste yapımın da Ay Yapım olduğunu unutmamak lazım, ters köşeleri sever..

    Reply
  24. Dizi izlerken reklam arası kanalı değiştirmeyin ordan aldığı geliri karşılamazsa dizi fazla sürmez

    Reply
  25. *Bari şu Keremin annesi ölmesin harbi dizide onların sahneleri ayrı bir heyecanla izliyorum daha çok aile bağı ile izliyorum..*

    Reply
  26. *999 like’ni 1000 like yapmak çok eğlenceli la😂😂. 998’den 999 yapmakta harika.😂.(Evet işsizimm😂.)*

    Reply
  27. Şu an açık ara en iyi oyuncu Kıvanç en iyi dizi Çarpışma. Hak ettiği yerde değil dizi. Seviyoruz seni Kıvanç Reyiz

    Reply
  28. *The English subtitle version of this trailer is currently on my channel. Remember to subscribe for more.*

    Reply
  29. kuzey tekinoglu kuzey guneyden beri dogru duzgun kufur atmiyorsun yavv keske bu filmde veli yerine ferhat olaydi dehset olurdu

    Reply
  30. Abi keremin annesine bişey olmasın ya valla bu sefer dayanamam malum keremin oyunculuğu belli o sahneyi düşündükçe insan üzülüyor

    Reply
  31. Böyle olmaz ki ama tüm diziyi gösterseydiniz 1.faragman 2.fragman 3, 4, 5 diye gider daha bunlara bide 1.önizleme 2.önizleme eklenecek 🤨 olmuyo böyle.

    Reply
  32. Veli sıktı artik( herkesin basina hersey gelebilir o zaman herkes cildirsin katil mafya cocuk kacirsin birde zeynebe asik olmasi cok sacma sapan birsey

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login