ivirzivir Yükle

Bir Zamanlar Çukurova 75. Bölüm 2. Fragmanı

teşekkürler

Bunlarada Bak!

51 Yorum

  1. Yılmaz = Demir senden karını kendime istiyorum, oğlan zaten benim
    Demir = ikimizde idare ediyoruz ışte düzenimiz bozulmasın….

    Reply
  2. Hayattada hep böyledir şansını fazla zorlamayacaksın bazen olmazı oldurmaya çalışmayacaksın olamamasında bir hayır vardır yılmazsa züleyha çok zorluyorlar vede abartıyorlar demir iyi bir adam ve sevilmeye hakediyor

    Reply
  3. Bu dizide en masum müjgan kocasını baskasiyla paylaştı kadın delirdi ama züleyha herşeyi hak etti bazen insan yakaderine boyun eyer yada o evlilikten gider basladıgından beri yılmazda yılmaz birkerede kendini düşünmeşe olmaz hep aşk kazanma

    Reply
  4. Dizi ne kadar tekrara sarıyormuş gibi görünsede hepimiz ekran başında heyecanla izliyoruz… Ki ben son bölümlerine bayılıyorum züleyhanın güçlü kadın rolleri falan çok iyi..

    Reply
  5. Bu işin içinden senarist bile çıkamaz artık . O kadar saçmalama ya başladıki dizi artık rayından çıktı

    Reply
  6. Demirede yazik bukadar sevilmezken karisinin bi başkasina aşik olduğunu bile bile haalaa umutla beklemesi çok üzücü 😔

    Reply
  7. Müjgan intihar etmeye kalkışcak Züleyha sonra müjgana acıyacak Yılmaza biz birlikte olamayız falan filan diyecek klasik sahneler hep Züleyha ne derse o

    Reply
  8. Senariistin Müjganla bir problemimi var acaba.gülsün atriq o qadinin üzü.ne deyerli olube bu zuleyxa.haml peşinden koşur.. Müjgana insaf edin artiq.en nifret etdiyim karakter yilmaz oldu sayenizde..Müjganın o güzel gözlıeri hep aglıyır.yazıgın kalitesini düşürdünüz.

    Reply
  9. Pislik Zuleyha hepi Mujganin basi belaya girir Yilmazla senin yuzunden Artik Demir ve Mujgan mutlu olsun Mence Fikret da cok sevir Mujgani bence ona asik Mujganla Fikret sevgili olsa da yaxsi olar

    Reply
  10. Müjgani delirttigin yetmedi Züleyha en sonda canından edeceksin kadını. Hiç üzülme yalandan
    ölürse Müjgan kimse tutamaz seni uçarak gideceksin yılmaza

    Reply
  11. ATV 🌴🌹🌴❤️🌴❤️ bir zamania cukuruva 🇭🇺❤️🇭🇺❤️🇭🇺❤️🇭🇺❤️👆 szuleja❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vilmaz ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Reply
  12. Bu dizi sevgi deyil ahlaksizliqi temsil ediyor ya evli bi insanin sevmeye baskasin kocasina karisina dokunmaqa ne haqqi var kotu bi ornek 3 tane cocuk var ya olmaz olsun bu sevgi

    Reply
  13. Ugurla hilal diziden.ayni anda cilsin.baska bsy istemiyom kac bolumdit izleyenlere yazik yoksa millet bunlarin kavusmasini bekliyo

    Reply
  14. Müjgan ve oğlu ölsün. Nolacak hatta leylada ölsün. Züleyha ve yılmaz adnanı alsın gitsin. Herhalde çok mutlu olurlar demi senarist. Hiç bir şekilde Züleyha demir olmamalı. Kadın yüzüne karşı yılmazı seviyorum diye haykırıyor. Sal artık şu Züleyha yı senarist. Hep aynı. Hiç ilerleme yok. Bahane lerin cılkı çıktı. Daha fazla saçmalamadan final yapın.

    Reply
  15. Herkese selamlar. Kanalımda lüks ve farklı tarzdaki villaları sizlerle birlikte gezip inceliyorum. Sizlerde benimle birlikte güzel evler görmek istiyorsanız kanalıma bekliyorum. 🙂

    Reply
  16. herwey tadinda bitmeli sonsuz hecne yoxdur neden uzadirsiz guzelim.dizini bitsin artiq bow bow weylere bakinca hep aynisi yene yilmazlar qacmag isteyir yene neise olur

    Reply
  17. mujganin bu hallere dusmesi beni cok uzuyor ya. Diziye ilk geldiginde nekadar hayalleri umutlari olan bi kizdi. Ailenizin onay vermedigi insanlara birlikte olmayin kizlar 🙁

    Reply
  18. Dizi bitmesin diyenler butonu.Ya bitmesin ben seviyom ama mutlu olsunlar artik Zuleyhayla Yilmazin romantik hallerini gorelim

    Reply
  19. *Selamun Aleyküm*

    *KÖPEĞİM Cesur ile birlikte KÖYDE yeni bir hayat kurmaya çalışıyorum, günlük video paylaşıyorum kanalımıza bekliyoruz*

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login