ivirzivir Yükle

Benim Adım Melek 16.Bölüm Fragman

teşekkürler

Bunlarada Bak!

72 Yorum

  1. Alpay funda kadriye zehirli üc yaratik funda zawalli ezik milletin yuwasini yikarak yuwa kurma calisio istesende olmaz o yuva defnede gerizekali anasini üzen adama hala baba dio bide funda gacisina güvenio dizi iste 😃😃😃😃😂😂

    Reply
  2. Yüzüğü masaya koyan Halil değil mi?Yoksa ben yanlış mi görüyorum dizi süper gidiyor bir de şu Defne akıllansa Fundanın ne mal olduğunu görse

    Reply
  3. Alpayda nerde taş orda baş:)))) dizilerde de nedense hep ya kapıdan ya kenardab köşeden her şey öğreniliyor:))ben hiç bir şey duymadım ya kenardan köşeden,hep paat diye yüzüme denilir her şey:)))))))))

    Reply
  4. Alpay ve sevgilisi herherden çıkıyor annesine inanmayıp babasının sevgilisine inanan defye ye ne diyelim şu alpayı biraz kenara sıkti ya sevgilisi ile hayret

    Reply
  5. Ya Ömerin Defnem demesine bittim ya bu çocuk nekadar mütevazı içten doğal ya hele gülüşü bitirdi beni ya defnede korkup gitti aferin defne seni seveni bırak git o çocukla yalancı annenle bakalim nereye kadar annesinin hastalığı ortaya çıkınca gelirr

    Reply
  6. Mithat’ı kazandık Defne’yi kaybediyoruz 😏 off Defne aklını başına al ateşlere yürüyorsun !

    Reply
  7. Defne annesine Ömer farklı diyo Zamanıda anesi ni yaptı atayi şimdi o yapyo Ömerin Aşkı Halilin aşkı gibi defne aketmiyo ilk Rüzgarda yıkldi🤨🤨

    Reply
  8. Yaaa ben Bu diziye Ba yi li yo rum Mitat harikasın daha da iyi olacaksın ablana karşı çok güzel 🤗🤗🤗 bu arada oyunculuklar okadar iyiki 👏👏👏👏

    Reply
  9. Defne Sana Ne Diyim Bilmiyorum!Asıl Bencil Olan Sensin Deden Gibi!
    En Ufak Sıkıntıda Zorlukta Kacıyorsun!Takılıp Git Bakalım Fundanın Peşinde Başını Çok Vuracan Taşlara Defne Hanım

    Reply
  10. Defne kadar mal bir karakter yoktur sanırım Sırf onun yüzünden dün diziyi izlemedim Bir insan Melek gibi anneyi nasıl dışında tutar ve babası bile diyemiyorum metresine nasıl inanır İşte boşuna söylememişler Allah evladın hayırlı olanını versin diye Mal mal mal Başka söylenecek kelime yok Ömer gibi bir çocuğa yaptığı da ayrı bir şımarıklık İşte böyle mal tipleri sevenler de hep iyi kalpliler oluyor Salak tipli 😤😤😤

    Reply
  11. Defnegerizekalı fundaya inanmaseni kandırıyor ne olur Ömerden ayrılma Kenan oğlu funda alpayı zehrayı bunları filminden kovun kerem defineyi sahip çık

    Reply
  12. Esasda qizlar xeyaneti bagislamir,sevdiyin oglan sene xeyanet etse nece eziiyet cekersen,atamin uzune bele baxmaram,onun evinde yasamaq nedi,Allah hec kime bele aile bascisi qismet elemesin.amin

    Reply
  13. Kadriye Alpay derken meger ennn kotusu Fundadenilen mikropmus . Bir dizide bu kadar cok kotu karekter olma zirundami sayin senaristler

    Reply
  14. Valla bunaldım ha hala dramla mı devam ediyonuz la siz 5. Bölümden sonra bıraktım bakayım diyom hala her fragman bi ağlayış bilmem ne adamı kanser eder la bu dizi 😁

    Reply
  15. Dizinin konusu güzel ilerleyişi yetersiz buluyorum farklı kişiler diziye ekleyip konuyu biraz genişletirim izleyici kitleyi artıracak konulara bulmak gerekiyor. Bence dizi daha da ilgi çeker.

    Reply
  16. Defne varya defne bizim buranın tabiriyle yaş pelit yememiş küçükken fundaya gelince yılan kadriye kobra yılanı sifatsizlar

    Reply
  17. Bu satilik defne mali yuzunden diziyi birakasim var ama mithatla seyran yuzunden izliyorum. Defne karakterine bakinca üzülüyodum kizim olmadi diye simdi seviniyorum iyiki oglum olmus

    Reply
  18. Kutsi sen nasıl bir kralsın ya kanımı değil canımı veririm bu kadar güzel mi söylenir ya içim yandı resmen süpersiniz yureginize emeğinize sağlık

    Reply
  19. Ya bu defne bi kendine gelsin ya ne bu böyle elin kadınına inanıyor ve Meryem Alpay bide alpayın arkadaşı diziden çıksın ya

    Reply
  20. Halil ve meryem evleniyo doğumgünündede defne yok oda istanbula gitti kesin o funda adnanı doldurup kızın üzerine salacak salak defne burnu boka batmadan duramıyo gurban ol kereme adam gibi adam salak

    Reply
  21. Yavaş değil artık hızlı bir şekilde herkes öğrenmeli meleğin durumunu.16 bölümdür yeter be kadına yaptıkları.Alpayın da sonradan aşkı depreşmez inşallah.

    Reply
  22. Elinize emeğinize sağlık her haftayı iple çekiyoruz resmen. Ailecek izleyebildiğimiz kalite kokan kendinden ödün vermeyen mükemmel bir dizi inşallah hep böyle devam eder. Ağlamadığım bir bölüm dahi yok 😢

    Reply
  23. Defne çook yanlış yapıyor. Annesi dururken o iğrenç kadına inanıyor. Ömer her şeye rağmen onun yanındayken o ilk zorlukta terkediyor. Ömerin sevgisine karşılık sevgisi bu mu?

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login