ivirzivir Yükle

Badem göz estetiği. #komik #funny #makeup #comedy

teşekkürler

Badem göz estetiği. #komik #funny #makeup #comedy

Bunlarada Bak!

160 Yorum

  1. Ayyy kadın resmen iğne iplikle dikiliyor 🤣🤣 bişey olmamış gibi abi sen yine profesnonelce davranmışsın helal sana 😁❤

    Reply
  2. Resmen estetikten korktum. En iyisi kendimizi olduğumuz gibi sevmek ,temiz, bakımlı olmak. Doğal olmak yeterli ve güzel 😍🤗sağlık,sıhhat olsunda gerisi gelir.birakin insanlar bizi olduğumuz gibi sevsin 🥰kalbimizi, ruhumuzu vs. Sevsin 👍👍👏👏💕🥰

    Reply
  3. Çok güzel ya harikasın tebrikler umarım kaş ve saçlarına bir şey olmadı sevgiler 💐👏😂😂👍👍

    Reply
  4. 😂😂😂nasilda yakisikli oldun hemen 😂😂😂😂😂👍valla süpersin haa…😎😎😎😎

    Reply
    • 😂😂kardeşim bende inan didiyorum bundan ötesi yoktur diye ama her seferinde videolara ras geldikce bende şaşırıyorum.

      Reply
  5. Yine abimizin estetik videosu geldiii mutluyum abi iyki varsın
    Yenge nasıl izin veriyo estitike şjşjşşjj

    Reply
  6. Муромеро, улепшао си ми смену на послу. Пијем кафу и увек те обавезно погледам. Мој најомиљенији видео је, иако су сви шашави, када се она кинескиња фотографише као фото модел. ❤️🌹

    Reply
  7. İçim kalktı yahu kadını sanki hergün iğne iplikle dikiyorlarmış gibi nasıl da soğuk kanlı ama en iyisi senin ki olmuş abi 😅

    Reply
    • 😂😂ne yapayım baktım diliş nakış yapıyor kadın 😂gerek olmadığını bantla olabilirliğini gösterdim😂

      Reply
  8. Auch 🤷 si ella es hermosa como está 😒 no debió exagerar 🤔 cómo siempre 🤣 sacándonos risas 🤣😂😂😂😂😂

    Reply
  9. Estetiğe paran yok mu?
    Badem göz mü istiyorsun?
    Bu fikir tam senin için!

    Bantla yap dikmeye gerek yok…

    Reply
  10. Ya kızı iğne iplik dikiyorlar sanki hiç bir şey yokmuş gibi duruyor😱robotlaşmış millet acı duymuyor

    Reply
    • 😂😂kardeşim canım yandı evet ama kadınınki kadar yanmamıştır😂resmen dikiş nakış yapıyorlar kadına

      Reply
  11. ผมมาจากประเทศไทย
    ผมชอบคลิปคุณมากๆ 55555

    Reply
  12. تسلم يمناك تسلم يمناك والله انك ابن وصول فلا قصرت بهن فلا قصرت بهم لانهن الله يبعدهن عنا يبعدهن عن الاستخفن بالدنيا والدين ما اقول غير شيء واحد حسبي الله ونعم الوكيل الله مو ربي يستر عليها بسترك

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login