ivirzivir Yükle

Asya Aşk Sarhoşu… ❤ – Seversin 6. Bölüm

teşekkürler

Asya Aşk Sarhoşu… ❤ – Seversin 6. Bölüm

Bunlarada Bak!

138 Yorum

  1. 6.45 arkadaşlar bende başta saç sandım ama yara asya da birde siz bakın isterseniz kırmızı yara çizik ama açık baya yarık gibi duruyo bence yara birde siz bakın

    Reply
  2. Arkadaşlar aramıza yeni bi dizi katıldı ( Duy Beni ) dizinin ilk bölümünü izledim diziye bayıldım disi çok güzel size tafsiyem diziyi kesinikle izlemelisiniz pişman olmicaksınız umarım beyenirsiniz

    Reply
  3. ABIII LUTFEEEN BU DIZI BITMESIN YAAA. KAC AYDIR HIC BIR DIZIDE BU KADAR GULMEMISTIM LUTFEN ABII YAAA . 2. SEZONNNN NET BENCE OLCAK

    Reply
  4. Filim çok güzel bir tolga asyaya serhoşsun dediği ve asya’da tolgaya pis sarı dediği çok komik ve tatlı

    Reply
  5. Afilli aşkın aynısı sarhoş ken daha güzelsin aynı başlık asansör sahnesinde ilişkinin başlama şeklide

    Reply
  6. Tolga kucukten kiskanmalar ne bileyim ilgi falan var ama tam degil bir oyle bir boyle asik oldugunu gosteren belirti yok odunluga devam

    Reply
  7. YouTube de ki videoların kapaklarını kim hazırlıyor Allah için sanki 8 yıl önceki dizinin görüntü kalitesinde gibi duruyor yemin ederim ilk başladığı zamanlar eski bir dizi sandım 🤦🏼‍♀️

    Reply
  8. Normalde yaz dizilerinde, dizilerde falan erkeklerin egoları çok sinir eder insanı ama Tolganin tatlı bı egosu var❤️

    Reply
  9. Bu asya varya adamı çiğ çiğ yer varya kızla uğraşmaya gelmiyor bizim egosu tavan tolga bile baş edemiyor

    Reply
  10. Tolgada aşk adına küçük bir sinyal görmek istiyorum
    Evet kıskanması Asya’yi koruması inanması
    Oteldeyken Asya’nın dediklerini hatırlaması bile küçük küçük adımlar ama şuan bir öyle bir böyle mesela bu ikilem arasında sevmiyor daha ağır basıyor belki daha erken ama küçük de olsa mesela.

    Reply
  11. Tolga da ne hoşlandığı belli ne hoşlanmadığı 😁😁 Ama bu sahne ayrı bi güzeldi Asyayı tek bırakmaması falan

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login