ivirzivir Yükle

Ah Kalbim 295. Bölüm Fragmanı – 27 Ocak Pazar

teşekkürler

Bunlarada Bak!

58 Yorum

  1. Mütiş 😙👍👍👍👍👍👍😙😙😙😙😙💙💓💞💛💚💖💕💗❤💝💟💘💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    Reply
  2. Amann bunlarinn uzatmalarii sinir bozucuu bizaman abiyle pragya birbirlerinii ha gorduu ha gorücek diye 1 yill geçtii bakalım kizı nezaman gorecek🙄😏🤔

    Reply
  3. Abhi bu kadar kıskancaksan bırakmasaydın Pragya’yı bi zamanlar onu evden kovan sendin hatırlatırım…. şimdide yok efendim yüreğin değişmiş fln diyosun Pragya’yı buna yapmaya sen zorladın kalkmış hala nasıl onu seversin diye kıza hesap soruyosun bence King ve Pragya birbirlerine çok yakışıyorlar King ona en zor zamanlarında evini açtı Pragya’nın kızını kendi kızı gibi gördü onu sevdi sen naptın peki Abhi?????Gittin o pis yılan Tanu’yla evlendin kusura bakma ama sen Pragya’ya hesap soramazsın

    Reply
  4. Ben hayatimda bu kadar salak bir dizi ve seneryosunu izlemedim bastan ayaga herkes mi salak olur kotuleri bile salak…

    Reply
  5. Yeter bıktık abini salakliginda ne kadar salak hep raklam var 😡😡😡😡kızı buyur öyle ogrenir

    Reply
  6. Prağyayı değiştiren Sen oldun abi bide diyosun değişmişsin Azda olsa Utanmadan Ne yapıcaktı prağya ömrünü Senin yasınlamı Geçiricekti Sanki Seni Sevse bile kırğın hala Sen Tanuyu Seçtin herşeyi yapmasına rağmen Sana Mutlu ol Şimdi Tanunla kinğle daha Çok yakışıyolar birbirlerine büyükanne olsaydı prağyayı Asla bırakmazdı Sanada kızardı Özledim valla büyükanneyi Teyze yerini Tutmuyo oda iyi ama herkesin yeri farklı Tabi büyükanne dizide dev bir Çınardı adeta pamuk ğibi kalbiyle Alya iyce aptallaştı prapta prap Ne istiyo hala Evli adamdan anlamadım ya Al birini vur ötekine Tanu yılanıyla aynı ikiside yılan oldukları için iyi anlaşıyolar japon ğibi yapıştı prapa iyki dişayla Evlenmiş dişa Alya ğibi yılan değil prap Mutlu onunla iyi biri

    Reply
  7. Bence kiyaranın annesini Abhi Kesin pragya yı değil yanındaki kadını kiyaranın annesi sanıcaksanıcak bilmiyorum ama öyle düşünüyorum

    Reply
  8. Abhi kiaaranın pragyanın kızı olduğunu duyunca ne olacak acaba?? bide bugünkü bölümdeki yaşlı kadını görünce Büyükanneyi hatırladım ve özledim o olsaydı herşey daha güzel olcaktı belkide😢😢😢 👵👵👪

    Reply
  9. Hindistana gidip ah kalbimde oynamak isteyenler+1😊
    Pragyayla kanka olmak isteyenler yorum😯
    Her ikisinide isteyenler hem like hem yorum rica etsem…

    Reply
  10. Abhi pragya yi gordumu kameradan kiara gosterdinde ve niye kiaranin annesinin ismini sormuyor abhi .abhi nezaman ogrenecek pragyayi ve kizi oldugunu

    Reply
  11. *Evett tt bunlarııın araları ne zaman düzelecek çok merak ediyorum bilen var mı?*
    💕 💕 💕 💕 💕 💕

    Reply
  12. Cok olmasada biraz degismissin😳
    Beni hayat şartları değiştirdi😳
    Yüreğin degismemeliydi 😳
    En sevdigim yer burası😭😭

    Reply
  13. ŞARKININ ADI🎵🎵🎵🎵🎵
    JUDAAI🎼🎼🎼
    EN SEVDIGIM ŞARKI💕💕💕
    #ABHIGYALOVEFOREVER💜💜

    Reply
  14. Bu bolum cok heyecanlı olacak😊
    Tanu oh canıma degsin catla abhi sadece pragyaya ait bunu anla😄
    Şarkı efsane ya bayılıyorum hergün dinliyorum🎼❤(judaai)
    Abhigya aski çok kuvvetli😛😍
    Kiara çok ama çok tatlı🍬🍬
    #ABHIGYAASKI♡♡♡♡♡♡♡

    Reply

Yaz Birşeyler ya!

Benzer

Yüklen Yüklen

Login